Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Roligt att höra! för det såg ut att ligga väldigt fint i luften!
Dock är jag fortfarande lite anti el.. men trots det säger jag bara:
Ännu en mästervärk från Ivve! *klappar händerna*
Har själv varit starkt emot el tidigare. Sa till mig själv "alldrig el för min del" men har nu ändrat upfattning totalt.
Håller på att sälja av det mesta i oljekladds väg.
Häftigt bygge - kanske lite för sent tipsa nu men jag har använt reglage för bil i både plan och båt, dvs back utan mekanisk inblandning och med lämplig/a mix/ar får man trotteln som man vill tex. med gasspaken som fram, back eller både och (dvs mottläget noll).
(Finns fö nåt klipp på min kanal tuben med gummiplan P51:a med reversering i luften)
----------------------------------
Kraschar aldrig - alltid marken som hoppar upp, väggar, stolpar, träd mm. som flyttar sej etc...
Hej
Såhär på lördagkvällen hittar jag inte mer fakta om den än vikt och motorer, kan du berätta lite mer, typ längd, skala och spännvidd?
btw en mycket snygg modell, och riktigt häftigt med backväxeln.
m.v.h. //Fredrik
Kommentar