Lockheed Super Constellation

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • bokis
    • maj 2006
    • 5041

    #391
    Japp,och en CALMATO!!!!:icon_pidu:
    // Bokis

    ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
    (nu även med biskvier!)

    Kommentar

    • Matsa
      • nov 2006
      • 613

      #392
      Tjusigt byggt å flöget Gubbar :crazy_pilot:

      Matsa...
      I hangaren:
      TopFlite Giant Zero Saito R3-60cc * TopFlite Giant P51 Mustang DLE-55cc
      * TopRC F4U Corsair Moki-S 180 "pågående bygge" * :crazy_pilot:

      Kommentar

      • bokis
        • maj 2006
        • 5041

        #393
        Tack Mats å alla andra det värmer..Vi var i Norrtälje igår och flaxade den offentligt för första gången och tack vare en trevlig Herre vid namn Gunnar Hovmark så har jag fått lov o visa lite bilder han tog från tillställningen på den,nu med infällda ställ!
        Tack Roslagens Flygklubb för en trevlig tillställning!


        Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0561.jpg
Visningar: 1
Storlek: 20,4 KB
ID: 505424 Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0565.jpg
Visningar: 1
Storlek: 19,5 KB
ID: 505425

        Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0567.jpg
Visningar: 1
Storlek: 60,6 KB
ID: 505426 Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0570.jpg
Visningar: 1
Storlek: 116,3 KB
ID: 505427

        Och tack Gunnar för bilderna!
        // Bokis

        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
        (nu även med biskvier!)

        Kommentar

        • petera38
          • dec 2008
          • 592

          #394
          Detta har jag sett fram emot länge. Vilken vacker flygmaskin och nu med ställen infällda, Wow! Stort grattis med premiärflygningen.

          Kommentar

          • Thomas

            • jun 2006
            • 7673

            #395
            Helt underbar......
            Retroholic!

            Kommentar

            • Fluf
              • jul 2012
              • 1580

              #396
              Mycket vackra bilder på ett utomordentligt vackert plan

              Kommentar

              • bokis
                • maj 2006
                • 5041

                #397
                Får tacka från både guru och mig,det värmer mer än ni anar!
                Den var riktigt majestätisk på ett sätt som jag sällan sett modellflygplan bete sig,lugn o städad samt lagom fart.
                Ivve gjorde en riktig fin flygning och med ställen inne o lite "trotthle management" så drog den tji ström alls..
                Hittade en bild till från Gunnars samling,den ser stor ut!

                Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0569.jpg
Visningar: 1
Storlek: 97,5 KB
ID: 505428
                // Bokis

                ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                (nu även med biskvier!)

                Kommentar

                • kjni
                  Administrator
                  RCFF - Moderator
                  RCFF - Administratör
                  • nov 2009
                  • 2000

                  #398
                  Minst 11 av 10 möjliga!

                  /Kjell

                  Kommentar

                  • Ålänning
                    • maj 2007
                    • 6807

                    #399
                    Förebilder till en rolig hobby. =) Tummen upp!
                    www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)

                    Kommentar

                    • bokis
                      • maj 2006
                      • 5041

                      #400
                      Dr Hanke EPC (Epic Movie Productions) satt på berget i Norrtälje och förevigade det med ett cinemateastiskt alster.
                      Nu är min vinter räddad!
                      Tack Bubben!!!

                      // Bokis

                      ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                      (nu även med biskvier!)

                      Kommentar

                      • Kenneth E
                        • okt 2006
                        • 3445

                        #401
                        Både trevlig film och tjusigt fluget! Inga bromsar på hjulen?

                        Kommentar

                        • bokis
                          • maj 2006
                          • 5041

                          #402
                          Nix,på gräs behövs det inte tror jag (fixar nog inte fler funktioner :girl_cray3 och asfalt är ärligt talat inte min stora förtjusning (det gäller på allting så f-bannat) och den verkar stanna snällt där också.
                          20 kg verkar göra att den stannar hyfsat kvickt..
                          Jag är fortfarande själaglad över flygningen i lördags,måste vara höjdpunkten på de meetingar som jag har bevistat,för mig så är Connien så otroligt speciell och dessutom vacker i luften,jag är inte den enda som tycker att det är det vackraste flygplanet någonsin:
                          Queen Of The Skies!
                          // Bokis

                          ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                          (nu även med biskvier!)

                          Kommentar

                          • Baua
                            • nov 2009
                            • 856

                            #403
                            Fantastiskt kul att få se den i luften.
                            Hur snygg som helst.:applouse:

                            Hils
                            Magnus

                            Kommentar

                            Arbetssätt...