Japp,och en CALMATO!!!!:icon_pidu:
Lockheed Super Constellation
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Tack Mats å alla andra det värmer..Vi var i Norrtälje igår och flaxade den offentligt för första gången och tack vare en trevlig Herre vid namn Gunnar Hovmark så har jag fått lov o visa lite bilder han tog från tillställningen på den,nu med infällda ställ!
Tack Roslagens Flygklubb för en trevlig tillställning!
Och tack Gunnar för bilderna!// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Får tacka från både guru och mig,det värmer mer än ni anar!
Den var riktigt majestätisk på ett sätt som jag sällan sett modellflygplan bete sig,lugn o städad samt lagom fart.
Ivve gjorde en riktig fin flygning och med ställen inne o lite "trotthle management" så drog den tji ström alls..
Hittade en bild till från Gunnars samling,den ser stor ut!
// Bokis
-
Förebilder till en rolig hobby. =) Tummen upp!www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Nix,på gräs behövs det inte tror jag (fixar nog inte fler funktioner :girl_cray3
och asfalt är ärligt talat inte min stora förtjusning (det gäller på allting så f-bannat) och den verkar stanna snällt där också.
20 kg verkar göra att den stannar hyfsat kvickt..
Jag är fortfarande själaglad över flygningen i lördags,måste vara höjdpunkten på de meetingar som jag har bevistat,för mig så är Connien så otroligt speciell och dessutom vacker i luften,jag är inte den enda som tycker att det är det vackraste flygplanet någonsin:
Queen Of The Skies!// Bokis

Kommentar