Japp,och en CALMATO!!!!:icon_pidu:
Lockheed Super Constellation
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Tack Mats å alla andra det värmer..Vi var i Norrtälje igår och flaxade den offentligt för första gången och tack vare en trevlig Herre vid namn Gunnar Hovmark så har jag fått lov o visa lite bilder han tog från tillställningen på den,nu med infällda ställ!
Tack Roslagens Flygklubb för en trevlig tillställning!
Och tack Gunnar för bilderna!// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)Kommentar
-
Mycket vackra bilder på ett utomordentligt vackert plan
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF
Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV
Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek
Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.Kommentar
-
Får tacka från både guru och mig,det värmer mer än ni anar!
Den var riktigt majestätisk på ett sätt som jag sällan sett modellflygplan bete sig,lugn o städad samt lagom fart.
Ivve gjorde en riktig fin flygning och med ställen inne o lite "trotthle management" så drog den tji ström alls..
Hittade en bild till från Gunnars samling,den ser stor ut!
// Bokis
-
Förebilder till en rolig hobby. =) Tummen upp!www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Både trevlig film och tjusigt fluget! Inga bromsar på hjulen?DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Nix,på gräs behövs det inte tror jag (fixar nog inte fler funktioner :girl_cray3
och asfalt är ärligt talat inte min stora förtjusning (det gäller på allting så f-bannat) och den verkar stanna snällt där också.
20 kg verkar göra att den stannar hyfsat kvickt..
Jag är fortfarande själaglad över flygningen i lördags,måste vara höjdpunkten på de meetingar som jag har bevistat,för mig så är Connien så otroligt speciell och dessutom vacker i luften,jag är inte den enda som tycker att det är det vackraste flygplanet någonsin:
Queen Of The Skies!// Bokis

Kommentar