KMP P-47 Thunderbolt

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • taygher
    • jun 2006
    • 735

Suveränt, Ompa! :icon_pidu:

Cool video på ett coolt flygplan. Helt rätt look i luften och farten var det ju inget fel på! Har Du bytt till 15x8 snurra?

Härligt att se en Thunderbolt i långa svepande svängar, extra gött med några tryckare också, det gillar jag! :thumbup:
    Flyg lågt och fort!

Mvh, Lars Westin

Kommentar

• Ompa
      • aug 2006
      • 2961

Tack Taygher. Jorå, nu är det en 15x8 snurra i snoken. Fast inte den Graupner propp jag beställt. Den kommer nog i morgon måndag :sneaky:
      Tryckare över marken är gött det, det är liksom det som lyfter flygningen en aning. Tyvärr missade kameramannen min snygga roll (fick en som blev helt perfekt faktiskt), men en loop fick han med iaf
      Nu mekas det landställ för fullt på hellcaten. Hoppas få det färdigt senast på tisdag. Grovjobbet är klart nu.
      Sitter även med Lowflyers ritningar på FW190an och kopierar över ritningen av klaffens ovansida på 0,4mm ply. Tänkte det skulle bli ett ryck med det senare i kväll.
      Nu ska jag göra något så upphetsande som att damsuga. Frugan är borta på mini semester, och jag kan ju inte bara hänga på fältet hela dan som igår eller i hobbyrummet. Precis avverkat drygt sex timmar i hobbyrummet nu
      Blir nog mer senare när epoxin stelnat och jag fått "hacka" lite med datorn efter städtjänsten.
      Var det någon som sa mat??? Nähe, tänkte väll det. Då blir det kallaspuffar och mjölk ikväll med :scared:
      Modellflyg
      En Stört-skön hobby
      :crazy_pilot:
      //Tomas//

Kommentar

Arbetssätt...