Jag som ändå tyckte Biltemas Spackel var OK. Visst var det svårt att få ut i början. Tror det har med att göra med det är gammalt. Men ett geni som Moi låter sig inte avskräckas. Hade ingen kastrull stor nog så det fick bli en urdiskad stekpanna. Sjöd hela tuben i varmt vatten i en kvart o tog i för kung o fosterland och visst kom det ut. Första centimetern gick trögt. Därefter kom det en stråle med spackel som lade sig över TV-dator o golv och allt annat än min J-37:a. Tack biltema för städningen. O tack Thomas för tipset.ska köpa nytt hos Haraldo. Sedan sjunker Biltemas spackel rätt mkt, men å andra sidan så ska man ju spackla så lite som möjligt. Gärna då inte över Tv-Dator o golv. Man lär så länge man lever.
Måste ha något att göra...
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
Är de lika lätta, Polyfilla resp Dana..?....Jag tror jag ska besöka Harald Nyborg och köpa en burk Polyfilla/Dana Lättspackel istället. http://www.harald-nyborg.se/dana-lat...ler-950ml.html
Marginellt dyrare, men mer lättarbetat och lättslipat.
När jag köpte min första tub Polyfilla Super light, trodde jag tuben var tom, så lätt är spacklet!!”Vir prudens non contra ventum mingit”Kommentar
-
-
Ja, DEN konstruktionen är ju lätt som en plätt!:lollypop:
Ska genast anmäla mig till en kvällskurs i ryska...Retroholic!Kommentar
-
Testa Fluggers Easy Filler, mycket lätt och lättarbetat./Lasse
Modellflygare sedan 1952
Fullskalaflygare åren 1964-1978.
Har flugit motor: Saab Safir, Tiger Moth, Piper Colt, Auster A5, Super Cub.
Segel: Bergfalke, Pik5, L-Spatz 55, Mucha Standard,
Pirat, Astir, KA2B, Jantar Standard.Kommentar

Kort och bred med andra ord. Listig vingbalk du snickrat till.
Kommentar