Måste ha något att göra...

Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #1

    Måste ha något att göra...

    ... nu när jag går hemma och rehabiliteras efter att ha bytt spindelled... f'låt, höftled!

    Klicka på bilden för större version

Namn: 20130909_164807.jpg
Visningar: 1
Storlek: 70,9 KB
ID: 522420 Klicka på bilden för större version

Namn: 20130909_164905.jpg
Visningar: 1
Storlek: 77,3 KB
ID: 522421

    Ska genast inhandla en påse blandade lätthål!
    Retroholic!
  • Fluf
    • jul 2012
    • 1580

    #2
    Hoppas läkarnas höft-modd läker fort och smärtfritt :help:

    Ser ut som ett "få se vad jag hade i lådan bygge"?

    Alltid spännande att följa byggdagböcker.

    Kommentar

    • Klavins
      • jun 2008
      • 292

      #3
      Vad ska nu detta bli är det ännu ett udda mästerverk ?

      Kommentar

      • Thomas

        • jun 2006
        • 7673

        #4
        Guess, gentlemen, guess....

        Ca 1.40 lång just nu! Ska till lite till.

        Vingarna blir i storleksordningen 185 cm spv och 57 cm korda!
        :dance3:
        Retroholic!

        Kommentar

        • Kenneth E
          • okt 2006
          • 3445

          #5
          Landstignings fartyg?

          Kommentar

          • Thomas

            • jun 2006
            • 7673

            #6
            Njae....
            Retroholic!

            Kommentar

            • pgrts

              • jun 2006
              • 2015

              #7
              Vingar? Trodde att du skulle ha en utombordare på den tjocka aktern.
              ___________________
              patrik@pgdata.se

              Kommentar

              • multipass
                • aug 2011
                • 270

                #8
                en sträckbänk i balsa...

                Kommentar

                • Thomas

                  • jun 2006
                  • 7673

                  #9
                  Haha!!

                  Förhoppningsavis kommer det att se ut nånting sånt här när den är färdig nån gång nästa år...

                  Klicka på bilden för större version

Namn: Cassutt.4.jpg
Visningar: 3
Storlek: 56,2 KB
ID: 498100
                  Retroholic!

                  Kommentar

                  • Fluf
                    • jul 2012
                    • 1580

                    #10
                    Ahh, den snackade du om innan, riktigt söt sak. En akrobatisk GoKart

                    Kommentar

                    • Medeashusse
                      • maj 2013
                      • 959

                      #11
                      Blir det inget bygge av den där häftiga prototypmaskinen som såg ut som en vält soptunna med en propeller inuti? :(
                      Senast redigerad av Medeashusse; 2013-09-10, 15:39.
                      Bara för att jag inte förstår det teoretiska resonemanget, innebär det inte att jag kan hantera det praktiska momentet.

                      Kommentar

                      • Thomas

                        • jun 2006
                        • 7673

                        #12
                        Jodå, den ligger i 'pipen', har så mycket annat som 'måste' byggas först.
                        Den här är ju 'straight forward' i konstruktionen....
                        Retroholic!

                        Kommentar

                        • Thomas

                          • jun 2006
                          • 7673

                          #13
                          Många små bitar blir'e, alltså...
                          Klicka på bilden för större version

Namn: 20130911_204445.jpg
Visningar: 1
Storlek: 68,9 KB
ID: 498115

                          Och så hittade jag en påse stora lätthål!
                          Men nu är det kris, listerna är slut, och det lär ju dröja ett litet tag innan nye ägaren av Hobbyträ skickar ut till handlarna...
                          Retroholic!

                          Kommentar

                          • Mr J
                            • maj 2006
                            • 4130

                            #14
                            Jag trodde du hade bunkrat upp med sånt innan du åkte in för renovering...

                            Kommentar

                            • Thomas

                              • jun 2006
                              • 7673

                              #15
                              Vissa saker var slut i lager redan innan jag renoverades.....
                              Retroholic!

                              Kommentar

                              Arbetssätt...