Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag blir galen, B-25 står och sneglar på mig varje gång jag kommer in i garaget och det ända jag kan ge den är en ursäktande blick.
Ken
Kul tråd att följa
Ursprungligen postat av Zazzu
Hej Tomas
Slut på balsa? Det får inte hända, har ett "litet" lager själv.
[ATTACH=CONFIG]41112[/ATTACH]
1-6mm flak
[ATTACH=CONFIG]41113[/ATTACH]
8-25mm och plywood
Man vill ju kunna bygga och laga utan vänta på paket från posten :sarcastic:
Bygga skevroder; lätt, raka och fina bitar!
Förstärkningar för gångjärn och roderhorn.
Bygga klaff, lite mer pyssel. Hittade en konstig profillist i "Bra-å-ha-lådan" som passade perfekt ihop med en vanlig framkantslist!
Ska bli nåt Fowlerklaff-aktigt! (se sista bilden)
Ja du Thomas - och jag som inte ens lyckas masa mig ut i verkstan för att städa upp lite och göra plats för bl a ett bygge av en inomhusmodell...
Du är alldeles för arbetsam för att det skall vara nyttigt att se för oss övriga soffpotatisar...
Roger
Kommentar