Snart vinter igen. .
Kollaps
Det här Ämnet är stängt.
X
X
-
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Nja.. Klippa gräset ser inte ut att ske här uppe i norr i närtid.. Tyvärr.
Skickat från min SM-G930F via TapatalkKommentar
-
DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Snyggt jobbat, hur är skala riktigheten, kan minnas att kroppen var mer slimmad, men det kan också vara bilderna som gör sitt.
Tack Ove!
Lite bilder efter dekoration (utan spinner), sådant förhöjer ju en del,
även om detta är division 5, jämfört med en hel del andra byggare...
[ATTACH=CONFIG]65259[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]65260[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]65261[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]65262[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]65268[/ATTACH]
Nästa jobb blir nog att få till lite mer inredning, plus vajer-riggningen!DS-24 operatör.
-
Mja, bilderna blev lite "knubbiga", det enda jag inte är riktigt nöjd med är motorkåpan, den borde vara lite längre/spetsigare.
Men jag utgick efter en ritning jag hittade på nätet som jag förstorade, och då blev det som det blev...
Retroholic!Kommentar
-
Det är snyggt oavsett, blir säkert bättre i verkligheten.Mja, bilderna blev lite "knubbiga", det enda jag inte är riktigt nöjd med är motorkåpan, den borde vara lite längre/spetsigare.
Men jag utgick efter en ritning jag hittade på nätet som jag förstorade, och då blev det som det blev...
https://outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=4081
Skickat från min SM-N950F via TapatalkDS-24 operatör.
-
DS-24 operatör.
-
Ska du ha Mats som modell för gubben som visar? Gillar starkt bilden i början av deras beskrivningar för den skulle man kunna översätta till modellflyg då man ska kolla så att allt är med.... alla har vi glömt något hemma någon gång va =)Våga vägra Powerbox!
Futaba T26SZKommentar

Kommentar