Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jo, jag blev så sysslolös att jag fick panik och började städa! Dammsög hela golvet i lokalen....hmmm, allt det där spånet hade nog räckt till en jetkärra i skala 1/4. :sarcastic:
Jo, jag blev så sysslolös att jag fick panik och började städa! Dammsög hela golvet i lokalen....hmmm, allt det där spånet hade nog räckt till en jetkärra i skala 1/4. :sarcastic:
Göran
:sarcastic: :fans:
Du äger Göran...
Modellflyg En Stört-skön hobby:crazy_pilot:
//Tomas//
Jag har börjat slipa, hyvla, tälja och spackla bommarna till rätt former.
Ett lättspackel som jag har börjat använda. Helt suveränt och kostar bara en spottstyver.
Den bakre Hysol sprutan är en sådan spruta som riktigt grova kisar använder. Den där framme är mer för......nja...den går att använda den med. :sarcastic::sarcastic:
Hehe Göran du bygger så fint så jag blir tårögd... Men nu får du allt göra ett uppehåll på et par månader så alla läsare har chans att hänga med i alla andra byggtrådar här på forumet:stupido2::icon_pai:
Är också lite nyfis vart du hittar spacklet?
"Hysol" fick jag reda på vad det är via Google:stupido2:
Vad använder du såna mängder snabbepoxy till? Allt, kanske?
Nyfikna frågor av en amatör som försöker lära sig:sarcastic::sarcastic:
Hehe Göran du bygger så fint så jag blir tårögd... Men nu får du allt göra ett uppehåll på et par månader så alla läsare har chans att hänga med i alla andra byggtrådar här på forumet:stupido2::icon_pai:
Tack för berömmet Marcus!:lollypop:
Tårögdheten beror nog på balsadammet eller CA-limmet.:sarcastic:
Är också lite nyfis vart du hittar spacklet?
"Hysol" fick jag reda på vad det är via Google:stupido2:
Vad använder du såna mängder snabbepoxy till? Allt, kanske?
Nyfikna frågor av en amatör som försöker lära sig:sarcastic::sarcastic:
Ser ut att gå framåt i rasande takt.
Klar till vårsäsongen?
/Micke
Spacklet får jag tag på via Magnus på MBS RC-Models.
Hysolen använder jag i 75% av fallen där man skall använda epoxy. Det fäster på det mesta och det rinner inte.
Jo, det går framåt med bra fart just nu. Tanken/målet är att den skall vara klar till vårkanten då den skall ha nypremiär.
Vi hjälper dig som är färgfackhandlare med produkter och kunskap kring allt som rör väggmaterial. Tillsammans skapar vi underlag för ett riktigt bra hantverk!
Kommentar