I helgen har jag bara hamstrat delar. Vart bilintresset som fick styra lite denna helg ist, så igår vart det buskörning på ett gammalt flygfält med evon, sen cruising i ljusdal. Så idag sitter man med träningsvärk i vänster benet... (vart mycket kopplande och slirande på koppling i det cruisingtempot
)
Fått glasfiberplattor från modellhobby och lite servokabel förlängare. Kanske blir lite bygga/fota ikväll. Tyvärr har jag bara glasfiber till ena ställ luckan för jag observera inte riktigt hur små plattorna va när jag skicka in polaren dit. Men kan ju börja spåna lite hur det kommer att bli på ena sidan. Sen har jag sökt lite på nätet hur kanonerna på vingarna ser ut på fw190. Nån som sitter inne på nått bra? :P
) Fått glasfiberplattor från modellhobby och lite servokabel förlängare. Kanske blir lite bygga/fota ikväll. Tyvärr har jag bara glasfiber till ena ställ luckan för jag observera inte riktigt hur små plattorna va när jag skicka in polaren dit. Men kan ju börja spåna lite hur det kommer att bli på ena sidan. Sen har jag sökt lite på nätet hur kanonerna på vingarna ser ut på fw190. Nån som sitter inne på nått bra? :P

Kommentar