Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Ser snyggt ut bakerman! Köp lite 1mm plast av MBS och skärmen strimmor som du limmar på utsidan så är problemet löst
Eftersom kanalerna har mycket plats runt sig är det inga problem, dessutom kommer det aldrig synas utifrån.
Mvh
Marcus
Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
Håller Med Marcus det där blir inga problem, det går säkert lika bra att fixa till det i efterhand eftersom
du får trä på båda sidor om de små öppningarna.
Tackar för tipset Marcus o Matsa!! blev förbannad så den åkte upp på hyllan, men nu blir det en beställning hos MBS.
Till Matsa, hur mycket är avståndet mellan framkanten på fläkten å spantet framför?? kommer köra 80mm e-flite samt deras motor och fem celler!! need for speed!! he he
Tackar för tipset Marcus o Matsa!! blev förbannad så den åkte upp på hyllan, men nu blir det en beställning hos MBS.
Till Matsa, hur mycket är avståndet mellan framkanten på fläkten å spantet framför?? kommer köra 80mm e-flite samt deras motor och fem celler!! need for speed!! he he
Håkan...
Kul att höra Håkan, man får inte ge upp det finns lösningar på det mesta
och det går ju bra att ställa frågor här.
På min har jag 50mm från framkant av fläkthuset till spantet framför.
Kommentar