Härligt julpyssel Nicklas. Det ser mycket bra ut, och ska bli ytterst intressant att se denna kärra flyga. Har sett film på den riktiga Storken masa sig fram över himmlen och tycker det ska bli intressant att se denna flyga på samma vis.
Julpysslade själv sent igår med min lilla Mustang. Nu är jag på G igen :sarcastic:
Julpysslade själv sent igår med min lilla Mustang. Nu är jag på G igen :sarcastic:



Kommentar