Fyrtaktare som passar den här typen av trainer är .52-.56 storlek.
Jag har flugit min LT40 trainer med en OS.52 och nu sitter det en Magnum .52 i den... Helt perfekt motorstorlek!
Man flyger 30minuter+ på 2.5dl soppa.
Jag rekommenderar OS.52, Magnum.52 eller (har ingen själv) Saito .56.
Dessa fyrtaktare kan du sedan montera i en lågvingad sportmodell i 40 storlek. Typ Sig Somethin' extra. Great planes super sportster, Kyosho calmato sports (Tror Bokis har en Calmato Sports med OS.52?)
Nu när du ändå är uppe med plånboken kanske du ska slå till på en Kyosho Calmato trainer och en OS.52'a ?!? ....
(Propeller till .52 fyrtakt som funkar bra är APC 12X6 och glödstiftet "OS-F")
Jag har flugit min LT40 trainer med en OS.52 och nu sitter det en Magnum .52 i den... Helt perfekt motorstorlek!
Man flyger 30minuter+ på 2.5dl soppa.
Jag rekommenderar OS.52, Magnum.52 eller (har ingen själv) Saito .56.
Dessa fyrtaktare kan du sedan montera i en lågvingad sportmodell i 40 storlek. Typ Sig Somethin' extra. Great planes super sportster, Kyosho calmato sports (Tror Bokis har en Calmato Sports med OS.52?)
Nu när du ändå är uppe med plånboken kanske du ska slå till på en Kyosho Calmato trainer och en OS.52'a ?!? ....
(Propeller till .52 fyrtakt som funkar bra är APC 12X6 och glödstiftet "OS-F")
)
Kommentar