Hangplan?
Kollaps
X
-
Jag är också lite allergisk mot alulan. Har hört att den drar med sig farliga sjukdommare som krukmakeri etc. Får flashbacks till flygträffar på Pilängen i Örebro och försenade britter
haha
Kommentar
-
Konstigt att Andreas och kajaken talar så gott om dsfen
Men håller med den är grym , går som en torped i luften .
Alulan hamnar nog i en helt annan kategori av hangplan tror jag.
Lite som att jämföra en mustang med en cub båda är ju flygplan men viss skillnad i luften.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Hehe jag har en bild någonstans på kompisen som försöker trassla ner sin skärm från ett träd där. Jag skulle precis starta och hörde ett brak när han satte sig i trädet, sprang ner direkt och såg att han var ok och övergick till att fotografera :-)
/Anders
Kommentar
-
åkte runt ett varv på omberg igår , hittade inte många ställen som är flugdugliga men nått finns det, dock va halva sveriges befolkning där igår så det fanns inte plats att flyga på helt enkelt.Kommentar
-
jupp. förmodligen blev det en liten spricka i halsen vid en "landning" sen när jag kastade iväg nästa gång flög huvudet som en projektil och kroppen föll som ett asplöv :P
är inte alls speciellt imponerad av alulan , krävdes väldigt mycket jobb innan jag fick cg rätt och sen när den flög så va den rätt opålitligKommentar

Kommentar