jag nöjer mig med att pussa o kramas med pilotkalle jag:sarcastic:
denna sommar är det nog inte värt att gå utomhus för alla getter som ska tugga på gräs:banghead:
Jetprojekt för oss som inte platsar i 100.000 klubben!
Kollaps
X
-
JAJAMÄNSAN!Ser lovande ut Lasse!
Lite spackel o slip papper har använts oxå..Ska lämna den till en känd nyfrälst getflygare i Norrteljetrakten som har fria händer med den o pensla dit något..Ska bli intressant!
Den kommer att användas i frälsningssyfte,Fader Ivan var först o vi blygsamma lärlingar skola sprida Getordet till de som skola vara intresserad..Lämna en kommentar:
-
Bokis!Läser tråden med spänning! Har något flygetyg i min ägo som ser ut i lacken som en folkabuss på väg till Woodstock festivalen..Fantasirikt lackerad om man så säger..:lollypop:
Ser ut som det passar o sätta in en get i stallet på den oxå..Fortsätt skriv,tips emottages tacksamt!:yu: JOUU!!!
Fick du bort färgen?
Konstnären!:vroam:
Lasse Dali PalmLämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
-
Läser tråden med spänning! Har något flygetyg i min ägo som ser ut i lacken som en folkabuss på väg till Woodstock festivalen..Fantasirikt lackerad om man så säger..:lollypop:
Ser ut som det passar o sätta in en get i stallet på den oxå..Fortsätt skriv,tips emottages tacksamt!:yu: JOUU!!!Lämna en kommentar:
-
Ja det kan man ju undra Jerry, men jag syftade faktiskt på planet!:stupido2:
Hahaha. Lasse kör för säkerhets skull innom till din husläkare och få ett recept på valium på vägen till Skåne!:sarcastic:Jag skall :thumbup:flyga:thumbup:Bob:thumbup:Cat:thumbup:til l sommaren:icon_pidu: hoppas Palm har mycket valium hemma när han sätter radion i mina händer:thumbup: /MulderLämna en kommentar:
-
Mulder!
Flyga och flyga!!!
Vi kommer att köra dubbelkommando och du kommer enbart få sköta ställknappen.:sarcastic:
Hälsningar
Lasse PLämna en kommentar:
-
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon
Hahaha, det har blivit en oväntad utveckling av den här tråden! :sarcastic:
Ja det ska bli spännande att få den i luften!:thumbup:
Hälsningar
Kalle
Exakt VAD är det du tycker ska bli spännande att få upp i "luften"?:scared:
-
Jag skall :thumbup:flyga:thumbup:Bob:thumbup:Cat:thumbup:til l sommaren:icon_pidu: hoppas Palm har mycket valium hemma när han sätter radion i mina händer:thumbup: /MulderLämna en kommentar:
-
-
Hahaha, det har blivit en oväntad utveckling av den här tråden! :sarcastic:
Ja det ska bli spännande att få den i luften!:thumbup:
Hoppas vi ses i sommar som kommer, hade varit kul att få se din "fuling".
Själv stod jag i valet och kvalet mellan Foxen och Formosten när jag skulle inhandla den!
Hälsningar
KalleLämna en kommentar:
-
-
Fasen Niclas, vågar man ha dig i husvagnen nästa sommar........:-)
För att hålla sig till tråden lite, så ser det bra ut Kalle, blir spännande att se den med tiden.
Mvh Johan B
PS. Jag vill också prova Lasse, måste ju få flyga något vackert D.SSenast redigerad av jobex; 2008-11-11, 00:26.Lämna en kommentar:
-
Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: