Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
jo då inga större problem att laga fattas inga bitar så det är bara lite ca så är det fixat men fattas ändå GPS och en radio som jag kan använda med mitt ezuhf :(
hehe kan inte skylla på något annat :P Nä men blev sjukt trött på att lägga oändliga timmar på den radion bara för den skulle fungera och skulle inte kunna sälja den till något utan att kännas som jag har blåst köparen så varför inte ha lite roligt?
Nu ska jag bara lista ut vad för radio jag ska köpa för en Taranis blir det förmodligen inte med den värdelösa programvaran.
OT: Som sagt var, Taranisen känns inte helbökig att programmera. Har äntligen fått ett par korta stunder att flyga med den. Har flugit min depron F22:a med den en del nu, och den duger bra.
Någon som har några tips på hur man löser 12 V ut till videosystem och kamera med 2s lipo? Har ingen core och vill ha en snabb lösning och helst inget extra batteri för videosystemet.
Läste om någon som brände motorn med 3cell och 7xnågot för några veckor sen. Borde lista ut vad det är för t-motor som dom har rebrandat så vi kan få fram vad den ska klara.
Kommentar