Nu blir det ot, men hur kommer det sig att hk regelmässigt tar en vecka för att packa ordern, medans typ banggood, sunsky och securitycamera2000 skickar dan efter? det är ju inte ens olika prisklasser!
Markstationer "Bilder & tips"
Kollaps
X
-
-
av erfarenhet så kan jag säga att det är svårare att anställa än man kan tro.
En av anledningarna är att man får så brutalt mycket ansökningar och 98% av dom är olämpliga för jobbet.
det tar tid att anställa om man vill vara säker på att få rätt person på rätt plats.
Men samtidigt så tror ju inte jag att det gick från lite ordrar till massor på så kort tid som ett par månader lite framförhållning måste dom ju haKommentar
-
-
Ja det är för att sända trådlöst till fatshark goggles. Väldigt smidigt då jag mest flyger 5.8ghz men jag har ett par modeller som sänder på 2.4ghz.
Då startar man bara markstationen. Annars hade man behövt en 2.4ghz modul till fatshark och hålla på att byta mellan dem hela tiden.Kommentar
-
Kommentar
-
Min lilla station, då jag flyger med både 1,3 och 5,8 ville jag få in allt i samma låda för enkelheten när jag väl är ute och flyger och lätt kan byta mellan signalerna utan större modifikation, nu bara slå om 2 switchar.
Kör med 2st 1,3 mottagare och 2st 5,8 mottagare, dessa i sin tur är kopplade via On/On switchar för att kunna skifta vilken signal som sedan skickas till EagleEyes. EagleEyes som i sin tur fördelar video till 5,8 repeater, till dvr och även lagt till 3st video out på sidan om lådan och då jag har 2st EagleEye lade jag även till en video input om man nu måste lägga till en 3:e video mottagare. Lade även in en LCD för att visa lipo status och en som visar temp i lådan.
Strömförsörjningen, ett 3s lipo som går via en säkring och vidare till main power switch som i sin tur går vidare till en säkringslåda med 6st säkringar. Dessa sedan fördelade till switchar för att slå på EagleEyes, 1,3 sändana, 5,8 sändarna, repeater och slutligen 4st 12v power outlets som lagts till för video out och video in kontakterna på sidan som även dem sitter med ytterligare en säkring.
Kommentar
Kommentar