Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Är superintresserad om man kan behålla glasögonen på vilket getfpv verka ha testat. Jag kör med Fatshark Attitude idag med insatslinser från läsglasögon vilket inte är helt optimalt. Hoppas få testa i Uppsala även om jag bor i Västerås ha ha...
Göran
Jag är ganska ofta i Enköping i jobbet så det går nog att ses någonstans mittemellan.
Apropå glasögon så har jag hört att det går bra att ha på glasögon så länge de är relativt smala. Om de är bredare (och man har brett ansikte) så kan man behöva modda och skära bort lite skumplast. Kommer nog att gå att få tag på extra sidor ifall man råkar modda för mycket. Rangevideo brukar vara bra på reservdelar och bra att ha och göra med i det avseendet.
...Är superintresserad om man kan behålla glasögonen på
Göran
Göran - de små och runda "sportglasögon" som Staten bjöd oss på när vi gjorde lumpen på 70-talet borde passa utmärkt i dessa "brillor" - ja, med lite andra glas i förstås... Undrar om det går att köpa såna bågar numera...
Roger
Kommentar