NY PRODUKT: Rangevideo Headplay HD

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PinDuke
    • jun 2012
    • 494

    #16
    Synd bara att man om möjligt ser ännu töntigare ut med dessa på huvudet

    Kommentar

    • Hayvosh
      • dec 2012
      • 63

      #17
      Ursprungligen postat av PinDuke
      Synd bara att man om möjligt ser ännu töntigare ut med dessa på huvudet
      Dom är ju dock inte värre än "oculus killer" som visades på CES http://i.kinja-img.com/gawker-media/...cngisf8ouq.jpg

      Kommentar

      • Boopidoo

        • dec 2008
        • 1937

        #18
        Ja, alltså de här kommentarerna om töntigheten (finns även på RCG och FPVLAB). Om man bryr sig om det kanske (bara kanske) man har valt fel hobby.

        De är definitivt större än de vanliga brillorna då det är en helt annan teknik som i sig är skrymmande.

        Kommentar

        • UndCon
          • apr 2009
          • 2886

          #19
          En Geekbox

          Kommentar

          • Copterdude
            • maj 2012
            • 1269

            #20
            Kan tänka mig att inlevelsen blir riktigt grym med stor bild. Bra med antennen längst upp.

            Kommentar

            • MagnusStrömqvist
              • dec 2006
              • 400

              #21
              har den uttag så man kan koppla in en 1.3 GHz mottagare?
              Byta/köpa? Hör av dig!
              Pistonpowered:
              112” 3W Mustang, DLA116cc rad
              90” Fokker D7 1/4, DLE55RA m autostart
              87” TC Flybaby, ASP 160 twin
              67” Bucker Jungmeister, Saito 125 4takt
              60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
              El drift: F3A sebart Wind Pro
              Sändare: Futaba 18MZ, 16IZ

              Kommentar

              • Boopidoo

                • dec 2008
                • 1937

                #22
                Jepp, den har AV IN.

                Kommentar

                • Boopidoo

                  • dec 2008
                  • 1937

                  #23
                  Upptäckte att getfpv också kommer att sälja dom: http://api.viglink.com/api/click?for...-receiver.html

                  Kommentar

                  • Copterdude
                    • maj 2012
                    • 1269

                    #24
                    Bra prisnivå. Blir helt klart ett attraktivt alternativ till Fatshark om man inte har några problem med storleken.

                    Kommentar

                    • Utmanaren2002
                      • aug 2006
                      • 231

                      #25
                      Är superintresserad om man kan behålla glasögonen på vilket getfpv verka ha testat. Jag kör med Fatshark Attitude idag med insatslinser från läsglasögon vilket inte är helt optimalt. Hoppas få testa i Uppsala även om jag bor i Västerås ha ha...
                      Göran

                      Kommentar

                      • Boopidoo

                        • dec 2008
                        • 1937

                        #26
                        Jag är ganska ofta i Enköping i jobbet så det går nog att ses någonstans mittemellan.

                        Apropå glasögon så har jag hört att det går bra att ha på glasögon så länge de är relativt smala. Om de är bredare (och man har brett ansikte) så kan man behöva modda och skära bort lite skumplast. Kommer nog att gå att få tag på extra sidor ifall man råkar modda för mycket. Rangevideo brukar vara bra på reservdelar och bra att ha och göra med i det avseendet.

                        Kommentar

                        • Boopidoo

                          • dec 2008
                          • 1937

                          #27
                          Hoppsan, läste just att de har 72 graders FOV. Blir intressant att se hur det fungerar med OSD.

                          Kommentar

                          • Utmanaren2002
                            • aug 2006
                            • 231

                            #28
                            Har fått besked att Autopartner kommer att sälja dem så snart de finns!
                            Göran

                            Kommentar

                            • McRegor
                              • maj 2006
                              • 7942

                              #29
                              Ursprungligen postat av Utmanaren2002
                              ...Är superintresserad om man kan behålla glasögonen på
                              Göran
                              Göran - de små och runda "sportglasögon" som Staten bjöd oss på när vi gjorde lumpen på 70-talet borde passa utmärkt i dessa "brillor" - ja, med lite andra glas i förstås... Undrar om det går att köpa såna bågar numera...
                              Roger

                              Kommentar

                              • Boopidoo

                                • dec 2008
                                • 1937

                                #30
                                Ursprungligen postat av Utmanaren2002
                                Har fått besked att Autopartner kommer att sälja dem så snart de finns!
                                Göran
                                Wow, underbart, bra där Pelle!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...