NY PRODUKT: Rangevideo Headplay HD

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Copterdude
    • maj 2012
    • 1269

    #91
    Ursprungligen postat av lassebetong
    FS skall ju släppa en egen skimask med fläkt till sina Dom inom kort, dessutom lovar de att de skall komma änu närmare ögonen än tidigare.

    Kommer väl med största sanolikhet att även inhandla Headplay så småningom.
    Okej det låter bra. Får kika på det. Blir nog ändå ett par headplay sen för mig också
    Just priset är så trevligt för vad man verkar få med dom.

    Kommentar

    • kronblom
      • maj 2012
      • 319

      #92
      Hmm..Beställde mina direkt från Headplay. Verkar som om GetFpv redan har skeppat iväg en del av sina innan Headplay riktigt har kommit igång.

      Vad tror du Boopidoo? Är folk upprörda i onödan på RCGroups? Skulle vara trist ifall batcherna gick iväg till GetFpv innan de skickar något från Headplay.

      Kommentar

      • ulwur
        • nov 2013
        • 119

        #93
        Det är väl en del folk som fått sina direkt från Rangevideo redan. De började ju skicka redan förra veckan.

        En del av de dom hänger i RcGroups tråden är ju helt j-a dumma i huvudet. Bara att igorera.

        Kommentar

        • Boopidoo

          • dec 2008
          • 1937

          #94
          Ja, folk är onödigt oroliga, jag fattar allvarligt inte hur en del är funtade på RCG.

          Kommentar

          • Johansson939
            • okt 2013
            • 23

            #95
            Ursprungligen postat av Boopidoo
            Ja, folk är onödigt oroliga, jag fattar allvarligt inte hur en del är funtade på RCG.
            Läste din kommentar om att typ "aldrig har så många uttalat sig om nåt man inte har en aning om". Eller
            nåt sånt i den stilen.
            Har fortfarande inte förstått problemet med att om sändningen försvinner så blir skärmen blå. Det var
            ju inte så direkt att så fort det började brusa så blev det blått. Men men.

            Fick leverans bekräftelse igår om att mina skickats. Så nu har jag skrytit om det med.

            Kommentar

            • Boopidoo

              • dec 2008
              • 1937

              #96
              Mina och kajakens ska också snart vara på väg. Hade hoppats på lite tidigare men men...

              Kommentar

              • ulwur
                • nov 2013
                • 119

                #97
                Såg just på rcmodelreviews att Bruce hade HPHD på bänken för test.
                Spännande, men det tar väl 3 månader innan videon dyker upp...

                Kommentar

                • theailer
                  • okt 2010
                  • 291

                  #98
                  Om recensionen ens blir av. Gillar Bruce men han är inte snabb.

                  Kommentar

                  • Boopidoo

                    • dec 2008
                    • 1937

                    #99
                    Ha! Väntar fortfarande på recension av RVJET... bara lite drygt tre år för sen. :(

                    Kommentar

                    • kronblom
                      • maj 2012
                      • 319

                      #100
                      Jag är nummer 210 ifrån HP. Såg att #98 gick iväg i förmiddags. Jag kan alltid hoppas att de dyker upp innan juli.

                      Ursprungligen postat av Boopidoo
                      Mina och kajakens ska också snart vara på väg. Hade hoppats på lite tidigare men men...

                      Kommentar

                      • Xermalk
                        • jul 2013
                        • 672

                        #101
                        Någon som vet hur skärmen klarar mörka färger?
                        Eller ingen som gjort ett ordentligt test på skärmen än?

                        Kommentar

                        • Copterdude
                          • maj 2012
                          • 1269

                          #102
                          En unboxing och review från FPVguy. Har inte kollat den själv ännu men länkar om nån vill se.

                          Kommentar

                          • kajakmannen
                            • jun 2006
                            • 1471

                            #103
                            I see fatshark dumping prices

                            Kommentar

                            • Xermalk
                              • jul 2013
                              • 672

                              #104
                              Är nog dags att pensionera mina RCV922 base.
                              Väntar dock på mer info om vilken skärm hobbykings nya kommer använda (har noll användning av mottagaren i headplay hd). De släppte precis en daily med väldigt sparsam information.

                              Kommentar

                              • Boopidoo

                                • dec 2008
                                • 1937

                                #105
                                Klicka på bilden för större version

Namn: UagLnJh.jpg
Visningar: 1
Storlek: 61,0 KB
ID: 504983

                                Intressant jämförelse.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...