Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Men du får sätta en liten nalle i förarsätet på den Och det var inte nådiga utslag du har på skeven där... bra rollrate eller?
Flygplan - 1,8m EPP-FPV, 50mm EDF Katana, 1m EPP MX2 3D, DIY vingar, FunJet, Super Stearman 90cm, F16 64mm EDF Heli - T-Rex 600N, Gaui X4+Agusta A109, T-Rex 450+Bell 206, KDS 450Q FPV Multirotor - HK FPV 250, 3D printad 250, DIY hexa ~500 storlek Radio - Taranis + DSM2 modul, FatShark 5.8GHz
Heter Olof på riktigt men använder samma forumnamn som jag har på många andra forum.
Äntligen klar med mitt miniprojekt. 30A power supply från en gammal dator jag hade liggandes. Har kört med 1.5A max i flera månader och nu kan jag äntligen maxa laddaren, har en 10A laddare på väg hem som jag tänkte köra samtidigt
Skywalker 1900
Bixler 2
FX-61
Zmr250 x2
Diatone White Sheap
VI GÅR MOT LJUSARE TIDER
I dag var det den senaste soluppgången detta året.
Nu blir det till att gå upp lite tidigare för att få vara med.
[ATTACH=CONFIG]56242[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]56243[/ATTACH]
Enormt vackra bilder!
Jag längtar verkligen efter vår och sommar där man kan flyga varenda dag och dessutom inom rimliga tider, här blir det becksvart till 14:30 och om man ska jobba och träna kan det vara svårt att hinna flyga innan solen går ner!
Led;s hjälper givetvis och kan ge en extratimme flygning om de är ljusa nog men det är inte samma sak dessutom blir videon för mörk.
Mvh Gustaf
Kommentar