FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Senast redigerad av administrator; 2014-08-17, 19:50.DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx. -
Senast redigerad av administrator; 2014-08-17, 19:50.Bor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
Har inte haft en tanke på träffen som skall bli av i helgen, fullt upp på nya jobbet.
Vi hade en diskussion om Hallandsåsen, vilket kan bli kul. Nu är dock den där åsen stor och det finns möjlighet att flytta på sig om man inte vill vara på samma ställe.
En vy jag vill ha är att från toppen högt upp filma motorvägen över åsen, sedan kan skidanläggningen vara ett mål, på andra sidan har vi Båsta.
Vad säger ni, jag kan på Söndag. För att det skall bli trevligt måste vinden vara i stort sett 0m/s.
KenDS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Enligt SMHI skall det regna både lördag och söndag i Ängelholm och Båstad. Inte lovande precis.
Hoppas någon vet ett säkrare väder forum som kan tala om hur det blir.
KenDS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Nej det ser inget vidare ut varken Lör ell Sön , tur man var ute i går och flög lite i det fina vädret , ibland ändrar det sig från dag till dag så vi får väl leva på hoppet fram till sönBor i Malmö
Dji S 900 - Z15 Gh 3 , Futaba 8 S , Phantom 2 - Zenmuse H3 3D - Phantom 3 PRO https://vimeo.com/user9839897Kommentar
-
Vi ställer in träffen i morgon, pga ostadigt väder. Siktar på nästa helg.DS-24 operatör.
-
Riktigt tråkigt med vädret.
Har snart haft mina 8000 mAh ackar laddade i en vecka. I väntat på att få köra en fpvmaiden på mitt senaste bygge.
Måste snart förvarings tömma dom med laddaren :(.
Om vädret ser bra ut kommer jag ut nästa vecka, med min 250.
Har dock bara en 1.1-1.3 ghz vtx till den. Hur många flyger med det?Kommentar
-
Xermalk, du skulle ju inte med sa du.. Vi siktar på nästa helg istället och då ger vi järnet.DS-24 operatör.
Kommentar