Konstigt, diod som diod, du borde kunna hitta någon ersättare eller serie/parallel koppla annan för att få samma värden?
FPV träffar 2014
Kollaps
X
-
Var på foto turne i lördags och det blev även besök hos MRFS
DS-24 operatör.
Hatar min dator, men tillbringar ändå 10 timmar om dagen med den.
Älskar mina 30s med Stinger 400 size när den går som bäst.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Det blev sönderslaget fäste, som tur är fungerar skärmen. Har inte lämnat in den ännu, skall kontakta Scandinavian i veckan.DS-24 operatör.
FPV is das Shit! avstånd 27km med TechPod, höjd 2.7km med X8, Dragonlink och 1.3VTx.Kommentar
-
Hmm har ni tänkt på att namnet på denna tråden fortfarande är 2014 tänkte jag säga men det har ju inte postats nåt i år.
Så ska Kenneth E ställa upp i FPV-tävlingen i tipshallen med en hubsan?
-
Jag flyger endast FPV, pga rädsla för påhoppningar av div. personer eller myndigheter lägger jag ner fpv träff om det inte skriks högt att så får jag inte göra.
Jag flyger ändå i stort sett varje dag så mig kvittar det.DS-24 operatör.
-
Facebook finns ju alltid, där har jag min sida Skånefoto, FPV och Fotografering med radiostyrd helikopter. Mycket bra forum för fpv älskare, så det bli nog minimalt med inlägg från min sida på rcff i framtiden.
Tycker här är så negativt mot just fpv.DS-24 operatör.
-
Det där såg mysigt ut, och vet precis var det är om jag kommer ihåg rätt. Är det där det är en liten parkering med infoskylt längs med landsvägen? Och man har utsikt ner över en dal med koängar och man ser Ven ute i sundet?
Funderat på att flyga därifrån, men är det ok med allmänheten och the locals?
Ps. Hänger gärna med i sommarByta/köpa? Hör av dig!
Pistonpowered:
112” 3W Mustang, DLA116cc rad
90” Fokker D7 1/4, DLE55RA m autostart
87” TC Flybaby, ASP 160 twin
67” Bucker Jungmeister, Saito 125 4takt
60” Fokker D7 m Saito 82B 4takt
El drift: F3A sebart Wind Pro
Sändare: Futaba 18MZ, 16IZKommentar
-
Helt rätt! Har aldrig varit problem med att flyga där.Det där såg mysigt ut, och vet precis var det är om jag kommer ihåg rätt. Är det där det är en liten parkering med infoskylt längs med landsvägen? Och man har utsikt ner över en dal med koängar och man ser Ven ute i sundet?
Funderat på att flyga därifrån, men är det ok med allmänheten och the locals?
Ps. Hänger gärna med i sommar
Vi brukar segel/motorsegel flyga där på somrarna också.
Då går man bara lite längre ut på kanten längs med åkern på höger sida.. finns liten "kostig" från parkeringen.Kommentar
Kommentar