ÅSELE GENLANDAMEETINGET 2008 Nu Officiellt RCFF Meeting-Nord

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • wesse
    • maj 2007
    • 5864

Ursprungligen postat av Lasse
    Det verkar som Åsele gått i ide över vintern, jag hade ju tänkt vara ute i enormt god tid och boka Piteborna en fin stuga men jag får inte tag i någon på campingen eller golfbanan, får prova senare under veckan
    annars kan ni ju sova i min husvagn så sover jag hos Pizzerian

Kommentar

• Lasse
      • maj 2006
      • 111

Ja tycker du ska bjuda in "Pizzerian" till din husvagn och visa din "Jappaleno"

Kommentar

• genland
        • maj 2006
        • 1228

Ursprungligen postat av Lasse
        Det verkar som Åsele gått i ide över vintern, jag hade ju tänkt vara ute i enormt god tid och boka Piteborna en fin stuga men jag får inte tag i någon på campingen eller golfbanan, får prova senare under veckan
        Hej Lars!
        Hör av dej till mej på
        Jobbet 0941-56723
        Mob 070-2360818
        Hemma 0941-10982
        eller PM:a mig så löser vi inkvarteringen.

För övrigt så kan alla som vill vara ute i god tid
        och boka inkvartering göra så, så hjälper vi
        rackarns gärna till o löser detta!

Mvh Kent

Kommentar

• harmon
          • jun 2007
          • 247

Den där träffen kan man ju inte missa.. hoppas inte ja jobbar den helgen...

kul kul.... PDT_Armataz_02_44

Kommentar

• harmon
            • jun 2007
            • 247

Världen rasade... ja läste JUNI... nu ser ja att det står Juli.. e i Norge då... suck :(

Du filmar väl Wesse då du e där..

Kommentar

• wesse
              • maj 2007
              • 5864

Ursprungligen postat av harmon
              Världen rasade... ja läste JUNI... nu ser ja att det står Juli.. e i Norge då... suck :(

Du filmar väl Wesse då du e där..
              akta dig för tullen i Norge dom kan vara knepiga :lol:

Kommentar

• harmon
                • jun 2007
                • 247

Har då inte haft nå problem med dom ....

bara då det var så himmla på tapeten med.. galnakosjukan.. då fick man varkert äta upp matdoser å macker ja allt... fick inte ta en en enda skinkskiva på mackan en gång..

Dom gick genom bilen ordenligt då var det kö på tull stationerna..

å blev ju dyrt som f*n då .... kostar som den i norge.. just då körde ja mkt. lastbil i detta kuperade land..

Kommentar

• Lasse
                  • maj 2006
                  • 111

Tack Kent för bokningen av stugan, 250 meter från fältet :shock: kan ju inte bli bättre

Ps. Om ni har dåligt med mygg i Åsele den helgen så kan jag ta med ett par miljoner från vårt fält i Pite

Kommentar

• _Nik_
                    • maj 2006
                    • 186

lasse, vilka har tänkt sig ned från piteå och vad flyger ni numera?

/Nik - som mins pitääbor som var dåliga på äta en påsk, vi fick äta för dem också...

Kommentar

• Lasse
                      • maj 2006
                      • 111

Ursprungligen postat av _Nik_
                      lasse, vilka har tänkt sig ned från piteå och vad flyger ni numera?

/Nik - som mins pitääbor som var dåliga på äta en påsk, vi fick äta för dem också...
                      I nuläget är det Jag, min bror (Mats_J) Jimmy (Qathome) och Jocke som åker ner.

I Piteå flyger vi ju allt, för min del ska snart en ny T-Rex 600N upp i luften efter ett par års uppehåll från helikopterflygandet så de blir spännande

Kommer ni inte upp till Piteå och flyger Påsklördag/söndag, vi hade tänkt ta en liten träff då å flyga å snacka skit

/Lasse - Som minns att Nik å Jonas åt tacos så hela Mexico blev utan ett par år framöver

Kommentar

• _Nik_
                        • maj 2006
                        • 186

Kan tyvärr inte komma upp till piteå då, vi kör ju som tradition är en säsongsupptakt på påsken men numera är den flyttad till Nordmaling där vi har en sporthall till förfogande en dag följt av kväll med tacos ätning som knäcker vilken pitebo som helst och sedan utomhusflygning dagen efter.

Jag hoppas ni har med er mycket helikoptrar till Åsele för att kompensera wesse, nyroth & tobbes flygplan, vi måste få dem att förstå att propellern skall vara uppåt...

/Nik - som har störst mage efter tacosätning av alla flygare häromkring...

Kommentar

• wesse
                          • maj 2007
                          • 5864

Kan tyvärr inte komma upp till piteå då, vi kör ju som tradition är en säsongsupptakt på påsken men numera är den flyttad till Nordmaling där vi har en sporthall till förfogande en dag följt av kväll med tacos ätning som knäcker vilken pitebo som helst och sedan utomhusflygning dagen efter.

Jag hoppas ni har med er mycket helikoptrar till Åsele för att kompensera wesse, nyroth & tobbes flygplan, vi måste få dem att förstå att propellern skall vara uppåt...

tror inte det finns någon som klarar av att flyga heli i Åsele

Kommentar

• _Nik_
                            • maj 2006
                            • 186

jag har då visat på tidigare åselemeeting hur man INTE flyger heli, med efterföljande reparation. Och inte vann jag kraschpriset ens :-(

/Nik - Tobbes idol

Kommentar

• Nyroth
                              • maj 2006
                              • 721

Lugn Nik,
                              Proppen kommer vara uppåt, samma som magen efter våra dags besök till Wesses jänta i pizza butiken.... 8)

// Nyroth

Kommentar

• Lasse
                                • maj 2006
                                • 111

jag har då visat på tidigare åselemeeting hur man INTE flyger heli, med efterföljande reparation. Och inte vann jag kraschpriset ens :-(

/Nik - Tobbes idol
                                Konsten att flyga heli är väl att så tidigt som möjligt krascha, för att sen sitta tillbakalutad i en solstol och snacka sk*it i två dagar

Kommentar

Arbetssätt...