Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
ÅSELE GENLANDAMEETINGET 2008 Nu Officiellt RCFF Meeting-Nord
Det verkar som Åsele gått i ide över vintern, jag hade ju tänkt vara ute i enormt god tid och boka Piteborna en fin stuga men jag får inte tag i någon på campingen eller golfbanan, får prova senare under veckan
annars kan ni ju sova i min husvagn så sover jag hos Pizzerian
Det verkar som Åsele gått i ide över vintern, jag hade ju tänkt vara ute i enormt god tid och boka Piteborna en fin stuga men jag får inte tag i någon på campingen eller golfbanan, får prova senare under veckan
Hej Lars!
Hör av dej till mej på
Jobbet 0941-56723
Mob 070-2360818
Hemma 0941-10982
eller PM:a mig så löser vi inkvarteringen.
För övrigt så kan alla som vill vara ute i god tid
och boka inkvartering göra så, så hjälper vi
rackarns gärna till o löser detta!
bara då det var så himmla på tapeten med.. galnakosjukan.. då fick man varkert äta upp matdoser å macker ja allt... fick inte ta en en enda skinkskiva på mackan en gång..
Dom gick genom bilen ordenligt då var det kö på tull stationerna..
å blev ju dyrt som f*n då .... kostar som den i norge.. just då körde ja mkt. lastbil i detta kuperade land..
lasse, vilka har tänkt sig ned från piteå och vad flyger ni numera?
/Nik - som mins pitääbor som var dåliga på äta en påsk, vi fick äta för dem också...
I nuläget är det Jag, min bror (Mats_J) Jimmy (Qathome) och Jocke som åker ner.
I Piteå flyger vi ju allt, för min del ska snart en ny T-Rex 600N upp i luften efter ett par års uppehåll från helikopterflygandet så de blir spännande
Kommer ni inte upp till Piteå och flyger Påsklördag/söndag, vi hade tänkt ta en liten träff då å flyga å snacka skit
/Lasse - Som minns att Nik å Jonas åt tacos så hela Mexico blev utan ett par år framöver
Kan tyvärr inte komma upp till piteå då, vi kör ju som tradition är en säsongsupptakt på påsken men numera är den flyttad till Nordmaling där vi har en sporthall till förfogande en dag följt av kväll med tacos ätning som knäcker vilken pitebo som helst och sedan utomhusflygning dagen efter.
Jag hoppas ni har med er mycket helikoptrar till Åsele för att kompensera wesse, nyroth & tobbes flygplan, vi måste få dem att förstå att propellern skall vara uppåt...
/Nik - som har störst mage efter tacosätning av alla flygare häromkring...
Kan tyvärr inte komma upp till piteå då, vi kör ju som tradition är en säsongsupptakt på påsken men numera är den flyttad till Nordmaling där vi har en sporthall till förfogande en dag följt av kväll med tacos ätning som knäcker vilken pitebo som helst och sedan utomhusflygning dagen efter.
Jag hoppas ni har med er mycket helikoptrar till Åsele för att kompensera wesse, nyroth & tobbes flygplan, vi måste få dem att förstå att propellern skall vara uppåt...
tror inte det finns någon som klarar av att flyga heli i Åsele
Lugn Nik,
Proppen kommer vara uppåt, samma som magen efter våra dags besök till Wesses jänta i pizza butiken.... 8)
Kommentar