RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AM
    Debattglad entusiast

    • maj 2006
    • 3464

    #1

    RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli

    Nu har vi fått allt på plats med RCFF's Shootout 2011.

    Årets Shootout blir på Hultsfreds flygplats Lör - Sön 2-3 Juli. Flygplatsen är bokad och klar.

    Det går bra att komma dit redan på fredagen.

    Det finns gott om plats för husvagnar och vatten, el och toaletter finns tillgängligt.

    Asfaltsbana och gräs.

    Boka in helgen den 1 - 2 juli redan nu.

    PS: Alla som vill bidra med lite hjälp på plats är hjärtligt välkomna.

    Mer information följer.

    Mvh
    RCFF's styrelse
    Ove (AM) Nielsen
  • Zkeeter
    • mar 2008
    • 283

    #2
    Synd, så synd att det är samma helg som Östersund.......:argh:

    Kommentar

    • Pekkala
      • maj 2006
      • 1159

      #3
      Instämmer med Zkeeter, så många stora träffar har vi inte i sverige också lägger man den samma helg som Östersundsträffen,
      Lite besviken blir man.
      MVH/Christer

      Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:

      Kommentar

      • Sigun
        • aug 2007
        • 3942

        #4
        Låter kanon, inlagt i kalendern

        Kommentar

        • Baua
          • nov 2009
          • 856

          #5
          Fan!
          Mitt i båtvaktshelgen.:(

          Hils
          Magnus

          Kommentar

          • Goldfinger
            • apr 2007
            • 60

            #6
            Ursprungligen postat av Pekkala
            Instämmer med Zkeeter, så många stora träffar har vi inte i sverige också lägger man den samma helg som Östersundsträffen,
            Lite besviken blir man.
            Visst, det är tråkigt när träffarna krockar med varann, men det här datumet var det ända som fungerade för oss att lägga träffen på i år. Nu är det dessutom ganska långt mellan Östersund och Hultsfred så jag hoppas att vi inte kommer att ta så många piloter från varandras träffar. Men jag håller med om att det är tråkigt när det blir samma datum på träffarna, men den här gången kunde vi inte göra på något annat sätt.
            Mvh,
            Stefan

            Kommentar

            • KG
              • maj 2006
              • 50

              #7
              Tror det blir SOL i norr o REGN i söder
              //KG

              Kommentar

              • trapperwolf
                • aug 2007
                • 139

                #8
                sol

                Ursprungligen postat av KG
                Tror det blir SOL i norr o REGN i söder
                //KG
                Vad med sol på båda ställen så blir alla nöjda det är som i skytte man prioterar för man kan inte vara på 2ställen samtidigt:sarcastic:

                Kommentar

                • Tobbe O
                  • maj 2006
                  • 1431

                  #9
                  Tragiskt att Midnight SunFlyin Luleå, Östersund och RCFF Shootout lyckas krocka samma helg.

                  Hade varit kul att åka ner till Hultsfred:bawling:

                  Kommentar

                  • Dick

                    • jan 2009
                    • 323

                    #10
                    hultsfred i e inbokad i kalendern

                    Kommentar

                    • Michael
                      • maj 2006
                      • 1742

                      #11
                      Kanon! Helgen är inbokad!
                      Hultsfred har alla förutsättningar man någonsin kan önska sig som modellfygare. Vad sägs om betongbana som är 1940 m lång och 40 m bred (en dröm för jetflygare med stora öppna ytor, ett fint grässtråk för annat modellflyg samt gott om plats för husvagnar, tält mm.. Går det dessutom att ordna så att vi kan utnyttja någon av hangarerna för förvaring så vore det toppen.
                      Senast redigerad av Michael; 2011-02-08, 18:55.

                      Kommentar

                      • Snickarjävel´n
                        • aug 2006
                        • 1927

                        #12
                        Ursprungligen postat av Tobbe O
                        Tragiskt att Midnight SunFlyin Luleå, Östersund och RCFF Shootout lyckas krocka samma helg.

                        Hade varit kul att åka ner till Hultsfred:bawling:


                        Tragiskt , jag som sett framemot att få dela en päronsoda ihop med dig i år

                        Kommentar

                        • Thomas

                          • jun 2006
                          • 7673

                          #13
                          Klart man ska dit!
                          Retroholic!

                          Kommentar

                          • Tobbe O
                            • maj 2006
                            • 1431

                            #14
                            Ursprungligen postat av JonnyE
                            Tragiskt , jag som sett framemot att få dela en päronsoda ihop med dig i år
                            Ja det skiter sig, det var inte norrlänningarnarnas skjutut i år:(

                            Kommentar

                            • anpe
                              • nov 2007
                              • 40

                              #15
                              Coolt, lite närmare, lite bättre. Detta är bokat

                              / Anders

                              Kommentar

                              Arbetssätt...