RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli
Kollaps
X
-
-
Hultsfred!
Hej alla!
Tror jag ska kunna fixa en ersättare till båtvakten, ja menar finns det kvinnor som kan tapetsera, så borde min kunna gå runt nattetid och lysa med en ficklampa. Blir till att tvätta av husvagnen lasta några piloter och ett gäng kärror, om man har något som är helt vill säga. Förresten måste husvagnsplatserna förbokas? Kul som tusan ska det i alla fall bli att träffa Er.
Hils
Magnus
Team StockholmoKommentar
-
Kommentar
-
Attans att det vart samma helg som Östersund.
Jag som hade fått budgeten godkänd av överordnad att få åka på båda träffarna.
Nu blir det Östersund i år, skall försöka skuta på godkända medel för årets Shootout till nästa års träff istället.
Jag hoppas att det inte krockar då.
Jag hoppas ni på Shootouten får kanon väder i år då ni hade sådan attans missflyt med det dom 2 år ni haf träffarna.
Kommer ihåg första gången ni hade träffen i Vallentuna, fy fan vad det regnade. Men det var kul den stund det varade med dom få flygningar som gick att igenomföras..
Ha de gott alla på detta forum, önskar er alla ett riktigt gott flygår.
Peter H
MFK Skvadern SundsvallKommentar


Kommentar