RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Thomas

    • jun 2006
    • 7673

    #31
    Ursprungligen postat av wesse
    Men jisses här sitter jag utan dator då hustrun pluggat ur för det skulle bytas tapeter... Tur det finns iphone:-)
    Sicket rekordeligt fruntimmer som bor på Skogsrundan!
    Det finns hopp även för Wesse, ska nog prata med henne att hon tar itu med dom där hovringstendenserna oxå...
    Retroholic!

    Kommentar

    • Thomas

      • jun 2006
      • 7673

      #32
      Lika bra att anmäla sig!! http://www.rcflyg.se/shootout/
      Retroholic!

      Kommentar

      • taygher
        • jun 2006
        • 735

        #33
        Anmälde mig precis men fick inget "kvitto" på att det funkade.
        Hamnade på en blank "re-direct" sida när jag tryckt på "skicka".
        Nåväl, vi får väl se om det funkade i alla fall... :1dontknow:

        Kommentar

        • DrHanke

          • maj 2006
          • 5250

          #34
          Jo då Lars kom in en anmälan från dig så det verkar ok
          //DrHanke

          *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

          Kommentar

          • Nyroth
            • maj 2006
            • 721

            #35
            Ursprungligen postat av DrHanke
            ... Jag tänkte bo bland civilicerat folk
            OJ! Så du tänker flyga på Hultsfreds fältet men bo i Östersund??
            :sarcastic:

            / Nyroth

            Kommentar

            • Baua
              • nov 2009
              • 856

              #36
              Hultsfred!

              Hej alla!
              Tror jag ska kunna fixa en ersättare till båtvakten, ja menar finns det kvinnor som kan tapetsera, så borde min kunna gå runt nattetid och lysa med en ficklampa. Blir till att tvätta av husvagnen lasta några piloter och ett gäng kärror, om man har något som är helt vill säga. Förresten måste husvagnsplatserna förbokas? Kul som tusan ska det i alla fall bli att träffa Er.

              Hils
              Magnus
              Team Stockholmo

              Kommentar

              • Goldfinger
                • apr 2007
                • 60

                #37
                Hej Magnus,
                nej, du behöver inte boka husvagnsplats, det finns plats så det räcker till alla.

                Kommentar

                • mrfxcoupe
                  • nov 2006
                  • 260

                  #38
                  Attans att det vart samma helg som Östersund.
                  Jag som hade fått budgeten godkänd av överordnad att få åka på båda träffarna.
                  Nu blir det Östersund i år, skall försöka skuta på godkända medel för årets Shootout till nästa års träff istället.
                  Jag hoppas att det inte krockar då.
                  Jag hoppas ni på Shootouten får kanon väder i år då ni hade sådan attans missflyt med det dom 2 år ni haf träffarna.
                  Kommer ihåg första gången ni hade träffen i Vallentuna, fy fan vad det regnade. Men det var kul den stund det varade med dom få flygningar som gick att igenomföras..

                  Ha de gott alla på detta forum, önskar er alla ett riktigt gott flygår.
                  Peter H
                  MFK Skvadern Sundsvall

                  Kommentar

                  • gflesche
                    • feb 2009
                    • 14

                    #39
                    Hei
                    Jeg meldte meg på sist uke er ikke den registrert.
                    mvh Geir

                    Kommentar

                    • warben
                      • jan 2007
                      • 304

                      #40
                      Hej Geir,
                      Registreringarna görs manuellt, kan ta lite tid. Jag checkar av om det har gått något fel.
                      Mvh
                      Tobbe

                      Kommentar

                      • wesse
                        • maj 2007
                        • 5864

                        #41

                        Kommentar

                        • Mr J
                          • maj 2006
                          • 4130

                          #42
                          Om jag ska åka så långt norrut så får ni se till att städa undan det där vita eländet.... :sarcastic:

                          Kommentar

                          • wesse
                            • maj 2007
                            • 5864

                            #43
                            Hardy ligger och väntar in dom första piloterna inför årets shootout.
                            Bifogade filer

                            Kommentar

                            • HS-Racing

                              • okt 2009
                              • 207

                              #44

                              Kommentar

                              • lixxer
                                • dec 2009
                                • 322

                                #45
                                vart riktigt sugen på å komma ner å va ned på detta shoout out, vad finns det för alternativ till boende? finns det någon bra camping ifall man skall tälta / sova i bil. Vet ej om jag kan komma heller men skulle va bra skoj.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...