RCFF Shootout 2011 i Hultsfred 2 - 3 Juli

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anders e
    • feb 2009
    • 450

    #61
    Hvor finner jeg denne plassen?

    Kommentar

    • Thomas

      • jun 2006
      • 7673

      #62
      Ursprungligen postat av anders e
      Hvor finner jeg denne plassen?
      PM:a Wesse så får du nog koordinater!

      Annars är det här:
      Klicka på bilden för större version

Namn: Hultsfred.jpg
Visningar: 1
Storlek: 89,4 KB
ID: 481431
      Retroholic!

      Kommentar

      • Mr J
        • maj 2006
        • 4130

        #63

        Kommentar

        • anders e
          • feb 2009
          • 450

          #64
          Ursprungligen postat av Thomas
          PM:a Wesse så får du nog koordinater!

          Annars är det här:
          [ATTACH=CONFIG]20001[/ATTACH]
          Takk

          Kommentar

          • Michael
            • maj 2006
            • 1742

            #65
            Här hittar du länk till Hultsfreds flygplats:http://www.freewebs.com/propellerhead/index_eniro.htm
            Koordinaterna är N57,524056, E15,824322.

            Kommentar

            • DrHanke

              • maj 2006
              • 5250

              #66
              Lite hålltider för RCFF Shootout 2-3 Juli.

              Fredag
              Friday
              Från kl ca kl 18 beroende på när folk kommer så kan man provflyga, mingla eller göra vad man vill
              From about 18.00 testflights and check your equipment or just hangaround with the other pilots.

              Lördag
              Saturday
              OBSERVERA under våran briefing (08.00-09.00) har vi tillåtit fullskala flyg att starta så absolut ingen flygning under denna tid.
              ATTENTION during our briefing (08.00-09.00) we have authorized some fullscale airplanes to takoff. No flying at all during this time!

              08.30 Briefing samt registrering
              08.30 Briefing and registrations

              09.30 Fri flygning
              09.30 Free flight

              12.00 Team Harofly kommer bjuda på en flygshow. Övriga piloter som önskar ha show meddelar detta på morgonen vid briefingen.
              12.00 Team Harofly Airshow, other pilots who want to display reports at morning breifing to get a slot time.

              13.00 Fram till 17.00 fri flygning
              13.00 Free flight

              17.00 Prisutdelning samt dragning på “Överraskningen”
              17.00 Cermony and “Surprise” gift

              18.00 Fri flygning så länge man orkar
              18.00 Free flight as long as you can stand it
              Under kvällen kommer fullskala flyget som på morgonen startade att återvända för landning, vi kommer meddela er när detta sker.
              During this freeflight time we have authorized a fullscale to land, we will notice you when he arrives for landing.

              Söndag
              Sunday
              08.30 Fri flygning
              08.30 Free flight

              15.00 Shootout officielt avslutad
              15.00 Shootout closes this year
              Senast redigerad av DrHanke; 2011-06-27, 10:19.
              //DrHanke

              *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

              Kommentar

              • MattiasPap
                • maj 2011
                • 57

                #67
                Kommer bli årets höjdpunkt!

                Kommentar

                • Snickarjävel´n
                  • aug 2006
                  • 1927

                  #68
                  Ursprungligen postat av MattiasPap
                  Kommer bli årets höjdpunkt!
                  Ja med råge, nu är de nära...

                  Kommentar

                  • wesse
                    • maj 2007
                    • 5864

                    #69
                    Dryga veckan kvar nu och sambons dotter fixade opp en banderoll som ska vägleda dom frälsta..
                    Lyckades fånga Torbjörn i Sunday Team på kort när han tog sig en flygtur... dock hade han tagit fel helg men lovade att återkomma till nästa helg...
                    Bifogade filer

                    Kommentar

                    • Mr J
                      • maj 2006
                      • 4130

                      #70
                      Himla stiliga banderoller! :thumbup:
                      Vi ses snart...

                      Kommentar

                      • Bart
                        • mar 2011
                        • 4

                        #71
                        Hi guys, does anybody know if there is Jet A1 or equivalent for sale in the neighbourhood of Hultsfred?

                        Regards, Bart.

                        Kommentar

                        • DrHanke

                          • maj 2006
                          • 5250

                          #72
                          Ursprungligen postat av Bart
                          Hi guys, does anybody know if there is Jet A1 or equivalent for sale in the neighbourhood of Hultsfred?

                          Regards, Bart.
                          Hi Bart,

                          Yes, we´ve talked to the airport manager and he promised to be helpfull for those who need A1 fuel, you still need to bring turbine oil for your self! We had you guys in mind as you travel a far distance
                          //DrHanke

                          *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                          Kommentar

                          • DrHanke

                            • maj 2006
                            • 5250

                            #73
                            Till dags dato anmälda handlare till Shootouten.

                            Autopartner AB
                            Klicka på bilden för större version

Namn: ap_logo.jpg
Visningar: 1
Storlek: 78,6 KB
ID: 482331
                            Klicka på bilden för större version

Namn: ap-product_range.jpg
Visningar: 1
Storlek: 139,9 KB
ID: 482332

                            3F Hobbyservice
                            Klicka på bilden för större version

Namn: 197-3flogg.jpg
Visningar: 1
Storlek: 15,7 KB
ID: 482333

                            RCflight
                            Klicka på bilden för större version

Namn: 171-rcflight_logo.jpg
Visningar: 1
Storlek: 11,9 KB
ID: 482334

                            Hobbyborgen AB
                            Klicka på bilden för större version

Namn: 201-HB-LABEL.jpg
Visningar: 1
Storlek: 63,5 KB
ID: 482335
                            //DrHanke

                            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                            Kommentar

                            • Grenis
                              • jun 2008
                              • 13

                              #74
                              Då har man provstartat motorn i Yak 54, som är reparerad sedan förra årets krasch. Det ska ju vara stora ytor i Hultsfred så det kanske går att flyga. Kanske finns det någon som kan supporta vid nypremiären ..... Ska verkligen bli kul!

                              Kommentar

                              • Snickarjävel´n
                                • aug 2006
                                • 1927

                                #75
                                Oj... premiär... tat lugnt för böveln...

                                Lycka till annars..

                                Kommentar

                                Arbetssätt...