RCFF Shootout 2012

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DennanHMFK
    • maj 2006
    • 1135

    #121
    ska se om jag har några bilder att lägga upp ikväll.
    film på Jul-Cuben har jag från fredagskvällen, samt när Snickarn och Slammis flyger lågt.

    Kommentar

    • warben
      • jan 2007
      • 304

      #122
      Stort Tack för i år! Med alla glada piloter blev det en väldigt trevlig träff. Som sagt tack för alla piloter som kommit kort och långt ifrån samt alla som ordnat att denna träff blivit av.
      Här kommer lite bilder, tagna av Sonny från Östhammars modellflygklubb.
      Tobbe, Stefan och Adde med flera.........
      Bifogade filer

      Kommentar

      • Mr J
        • maj 2006
        • 4130

        #123
        Lite fler bilder...
        Eftersom vi inte var helt säkra på att Wesse och Ina hade fått nån seriös bröllopstårta där borta i Amerikat så bjöd vi på en skånsk helt nyligen uppfunnen variant, Spettekaka med spraygrädde garnerad med Japaleno.
        Den gjorde stor succé, bilderna talar sitt tydliga språk...

        Ina tyckte att där var för mycket grädde.
        Wesse tyckte att där var för lite grädde.
        Det var bara Hardy som tyckte att det var precis lagom med grädde, men han fick ingen tårta...
        Bifogade filer

        Kommentar

        • bokis
          • maj 2006
          • 5041

          #124
          Han e för söt! Hon e sötare hur som..
          // Bokis

          ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
          (nu även med biskvier!)

          Kommentar

          • DennanHMFK
            • maj 2006
            • 1135

            #125
            yey tanten och jag fastnade på en bild

            hur laddar man enklast upp ett gäng bilder? :P

            Kommentar

            • Mr J
              • maj 2006
              • 4130

              #126
              Ursprungligen postat av DennanHMFK
              yey tanten och jag fastnade på en bild

              hur laddar man enklast upp ett gäng bilder? :P
              Ni gjorde det ja

              Klicka på "Gå till avancerad" under snabbsvarsrutan, scrolla ner och klicka på "Hantera bifogade filer"
              Där har du tio rutor med bläddraknappar, när du har valt ut bilderna laddar du upp dom, tio åt gången.
              Bifogade filer

              Kommentar

              • Thomas

                • jun 2006
                • 7673

                #127
                Och här kommer en flock blandade bilder från mig!
                Bifogade filer
                Retroholic!

                Kommentar

                • Mr J
                  • maj 2006
                  • 4130

                  #128
                  Några bilder på Thomas Berggrens CubbleDecker.
                  Bifogade filer

                  Kommentar

                  • DennanHMFK
                    • maj 2006
                    • 1135

                    #129
                    då ska vi se om mina bilder ploppar upp.
                    Bifogade filer

                    Kommentar

                    • Mr J
                      • maj 2006
                      • 4130

                      #130
                      Några bilder på Kenneth E's fantastiska halvskala Fox.
                      Bifogade filer

                      Kommentar

                      • bokis
                        • maj 2006
                        • 5041

                        #131
                        Jättekul med alla bilder! Jag bugar! Seglaren är fantastisk,snickarjävelns bombande var hysteriskt roligt!,Shitmovers lågsniffar tillsamman med Kallematon imponerande!
                        // Bokis

                        ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
                        (nu även med biskvier!)

                        Kommentar

                        • helifanatic
                          • jan 2008
                          • 151

                          #132
                          tack för en trevlig helg härligt o se massa olika plan tyvärr glömde man ju hälften av sakerna hemma så fick bli en snabbtest igårkväll istället.




                          hoppas kunna filmar lite mer av den i helgen.
                          Senast redigerad av administrator; 2012-07-04, 19:55.

                          Kommentar

                          • DennanHMFK
                            • maj 2006
                            • 1135

                            #133
                            ouh..ska kika på den ikväll =)

                            Kommentar

                            • helifanatic
                              • jan 2008
                              • 151

                              #134
                              inte mycket o titta på bara starten som är med men nu är det bevis p att den vart i luften iallafall

                              Kommentar

                              • simonarvestrand
                                • jan 2012
                                • 3850

                                #135
                                Om det nu är den och du som Flyger. Trots att vi bor nära så har jag bara sett film när du Flyger.

                                Men ett riktigt Nice plan är det.

                                Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

                                Kommentar

                                Arbetssätt...