Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Excell 60 2 St
Heim 10 CC skala Hughes 500 E
Concept SR
Modeltech Cap 21 2 st
Wonder 2 St
skaffa:Ace Ultimate, Edge 540
Ägare nuvarande Nya:Ultimate !!
Min modellflyg:Cap 21 (modeltech)
Ja, det blir kul i flera dagar. Än så länge är det Bill Hempel som definitivt tackat ja och kommer med sin hustru. Så ska vi försöka få hit hans modeller också - som antagligen blir till salu den helgen...
För Er som inte vet så mycket om Bill Hempel finns mer att läsa på hans hemsida.
Det finns plats att campa med tält och husvagn på fältet. Vi undersöker vilka andra inkvarteringsmöjligheter det finns i närheten.
ove ! ... se till att bad ass snap (eli) kommer med .. verkar vara en sorglös man som bjuder på hissnande flygningar ...
hehe riktigt nice !!! detta KAN nog utan tvekan bli det största i modell flyg sverige på evigheter !!
Vårt mål är att det ska bli roligt,mycket flyga för alla som vill och att det ska bli något som man kan minnas..
Vad gäller boende så finns det "bed & breakfast" i omgivningen(vallentuna o upplands väsby),vi kommer o skapa en tråd där fortlöpande info kommer upp..
Kul o se alla positiva svar!
// Bokis
***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
(nu även med biskvier!)
Vårt mål är att det ska bli roligt,mycket flyga för alla som vill och att det ska bli något som man kan minnas..
Vad gäller boende så finns det "bed & breakfast" i omgivningen(vallentuna o upplands väsby),vi kommer o skapa en tråd där fortlöpande info kommer upp..
Kul o se alla positiva svar!
Kolla detta omgående bokis så att vi redan nu kan boka in hotell/vandrarhem. har för mig att de bor endel folk i omgivningarna och de kan vara bra att vara ute och boka rum i god tid :sarcastic::sarcastic:
I Täby 15min från nedslagsplatsen finns Ensta Park Hotell, Scandic, Scandic finns även i Upplands väsby... Finns en del olika beroende på hur nära och prisklass...
klart det blir positiva svar .. den som kommer med nått negativt kommer för alltid vandra som glömd i modell flyg sverige
Vad jag vet!
Är Vallentuna fältet inget höjdar fält för Jetflyg..
Det största i sverige (utan Jet!!) Hmm! Återstår att se!
Det största i modellflyg sverige på evigheter!!! Njaaa!!Det kan man kanske diskutera!
Kenneth 67, jag har varit på många meetings under dessa 25 år! Har du ?????
Men grabbar!
Det är "kul" med meetings, därför önskar jag er lycka till..:thumbup:
Mvh
Lasse Palm
Senast redigerad av Ultra Bandit; 2008-12-01, 01:24.
För oss icke Stockholmare.. tog en koll på GPS fältlistan och i vallentuna finns de två fält. varav Lindlöt (Bokis) var ett så jag gissar att de är detta fält istället
Kommentar