Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ripa
    • maj 2006
    • 698

    #46
    Ursprungligen postat av kenneth67
    ja det vore kul om dansken vad han nu hette!?? kom och visade lite jet och framförallt visade upp sin snygga concorde i vallentuna lär han ju ha start sträcka så det räcker
    Ursprungligen postat av mulder
    Det måste ha varit Kalle o patrik som girade mellan kaninhålen, /Mulder
    Hej!

    Den duktige Jet-flygaren från Danmark som flög på Ripalägret i somras heter Mikael Dines.
    Hans uppvisning gick inte av för hackor, och fort gick det.

    Och Mulder, vad gäller Kalle och Patric så är nog deras modeller mer i luften än på backen, så ev. kaninhål är ett litet problem.

    Nu är det bara 32 veckor kvar till Ripalägret 2009.

    Mvh
    Mats
    Ripa Mfk Välkommen till Ripa MFK, din modellflygklubb på nätet. Läs våra inspirerande artiklar, se våra senaste flygningar och upplev gemenskapen. Vi ses på fältet flera gånger om året! Säsongen […]
    Bifogade filer
    Tro inte på allt du hör,
    det finns alltid tre sidor på varje historia,
    din, deras, och den sanna

    Kommentar

    • T5
      • jul 2006
      • 1300

      #47
      Jag kommer över med Finlandsfärjan. Hur långt från Sthlm City (Färjeterminalen) är det till fältet? ...




      Ålänningar: Om ni ser någon som druckit för många tjärshottar försöka starta en bensin-aerobaticmaskin från soldäck på M/S Cinderella så stoppar ni mig, OK?

      Kommentar

      • ivve
        • nov 2006
        • 736

        #48
        Ett stenkast

        Ca. 2,5 mil !

        Kommentar

        • Rolle
          • feb 2008
          • 71

          #49
          Ursprungligen postat av ivve
          Ett stenkast
          Kan det stämma det??

          Det är ju ca 2 till Barkis så 3 stenkast låter mer rimligt, då du ska en bra bit utanför tullarna...:tongue:

          Lycka till med erat meeting.

          Rolle

          Kommentar

          • bokis
            • maj 2006
            • 5041

            #50
            ..Ett litet påpekande bara..Det är inte "Erat meeting" eller någon annan variant på temat..ALLA är välkomna,utan förbehåll.
            Och som det ser ut i dagsläget så blir det flyga av redan med de som visat intresse för o komma och ju fler det blir,ju roligare blir det!
            Åtskilliga bitar i pusslet har trillat på plats så förutsättningarna finns..
            Hoppas några Pågar letar sig upp,vi diskriminerar ingen!
            // Bokis

            ***** Din kanelbulle i cyberrymden*****
            (nu även med biskvier!)

            Kommentar

            • pilotkalle

              #51
              Pågarna kommer.

              Kommentar

              • kenneth67
                • jun 2007
                • 2545

                #52
                :icon_pidu:jag tar med mig en mobil vedbod så bokis får köra en live repris på a väg

                Kommentar

                • Per P
                  • jun 2007
                  • 1286

                  #53
                  Ursprungligen postat av kenneth67
                  :icon_pidu:jag tar med mig en mobil vedbod så bokis får köra en live repris på a väg
                  Det skulle TVEKLÖST bli meetingets höjdpunkt... Till o med Bill Hempel hade nog garvat sig fördärvad av det! Får väl åtminstone visa han filmen (om han inte redan sett den)

                  Bokis - The ShedKING! :sarcastic: Definitivt det roligaste som någonsin gjorts på film i modellflygsverige!
                  Våga vägra Powerbox!

                  Futaba T26SZ

                  Kommentar

                  • kenneth67
                    • jun 2007
                    • 2545

                    #54
                    ja jag har letat som f*n efter filmen här men inte hittat igen den på forumet ... det är ju en klassiker ... så om drhanke vill vara snäll och lägga upp länken igen vore iaf jag mycket tacksam ! ...

                    Kommentar

                    • TomasE
                      • maj 2006
                      • 368

                      #55
                      Det tog mig ca 2 minuter att hitta.


                      Inlägg nummer 11.
                      /TomasE
                      Do you remeber when sex was safe and flying was dangerous?

                      Kommentar

                      • Sigun
                        • aug 2007
                        • 3942

                        #56
                        Gissar att de är denna den menar kenneth

                        Kommentar

                        • kenneth67
                          • jun 2007
                          • 2545

                          #57
                          tackar ...... !!! nu blev måndag åter en bra dag

                          Kommentar

                          • DrHanke

                            • maj 2006
                            • 5250

                            #58
                            :fans: Kommer bli en fet träff... Bill, Hanke, Bokis å Wesse... får skaffa tält för autografer å mingel med idolerna mm... Det du lasse! Ägd :lollypop:
                            //DrHanke

                            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                            Kommentar

                            • Joacim
                              • nov 2007
                              • 335

                              #59
                              Supernajs!

                              Kommentar

                              • Thomas

                                • jun 2006
                                • 7673

                                #60
                                Hur va' det mé plats för tattartermosar?? (husvagnar, allså...)
                                Retroholic!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...