Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • AM
    Debattglad entusiast

    • maj 2006
    • 3464

    #1

    Rcff shootout 2009!

    Boka in fredag till söndag 12 - 14 juni 2009!

    RCFF arrangerar vad som vi hoppas blir landets största RC-meeting på Vallentuna flygfält (fullskalafältet).

    Bill Hempel från USA kommer och visar upp sina maskiner och sitt flygande. Så det blir RC-flyg på högsta nivå, liksom andra mycket duktiga flygare från när och fjärran.



    Vi ordnar med möjlighet att campa och lördag och söndag kommer också att vara öppen för allmänheten.

    Vi bjuder in landets handlare, precis som det finns möjlighet att sälja sina begagnade grejor under meetinget. Bilar & Båtar och andra föreningar visar upp sina grejor.

    Fri flygning för alla - med undantag av ett uppvisningsprogram mitt på lördagen.

    Alla är välkomna.

    Vi lägger ut fler detaljer med tiden.

    Mvh
    Styrelsen RCFF
    Ove (AM) Nielsen
  • Sigun
    • aug 2007
    • 3942

    #2
    Det här får man väl inte missa !!

    Kommentar

    • lodde
      • aug 2006
      • 50

      #3
      Håller med, detta får man ju inte missa
      Modellflyger hellre än bra ;-)

      Kommentar

      • kenneth67
        • jun 2007
        • 2545

        #4
        tack för den födelsedags presenten rcff!! (fyller 13 jun) inbokat ... man får ju inte missa att träffa wesses polare !!

        Kommentar

        • LAB
          • dec 2007
          • 634

          #5
          Ursprungligen postat av kenneth67
          tack för den födelsedags presenten rcff!! (fyller 13 jun) inbokat ... man får ju inte missa att träffa wesses polare !!
          O Jag den 14:de då blir det dubbel kalas:icon_pidu:

          Kommentar

          • kenneth67
            • jun 2007
            • 2545

            #6
            yeah !! badass!

            Kommentar

            • Johnny
              • mar 2007
              • 377

              #7
              Hei.

              Jag kommer med min Cessna.
              Er det noen camping med stugor i nerheten.

              Mvh. Johnny.
              Mvh. Johnny.

              Kommentar

              • Al Lewis
                • jun 2008
                • 12

                #8
                Shootout

                Ja Kenneth, de ska hårda manarna för flygjättar föreställs av Wesses den bra vänräkningen Hempel.

                Kommentar

                • kenneth67
                  • jun 2007
                  • 2545

                  #9
                  Ursprungligen postat av Al Lewis
                  Ja Kenneth, de ska hårda manarna för flygjättar föreställs av Wesses den bra vänräkningen Hempel.
                  haha please Al did you use an online trnselator ??? this came out so wrong it is hard to understand ! .. please post in english...

                  Kommentar

                  • lassebetong
                    • mar 2007
                    • 1255

                    #10
                    Haha detta får man ju bara inte missa.
                    Kors i taket, men det lät till och med som om övriga familjen kan tänka sig att följa med.

                    /lasse

                    Kommentar

                    • Björn.O
                      • jun 2007
                      • 151

                      #11
                      Inte dåligt ! Kommer Snapasaurus också ??

                      Kommentar

                      • LAB
                        • dec 2007
                        • 634

                        #12
                        Hoppas man hittat en lämplig husvagn till dess:sarcastic:

                        Kommentar

                        • Tobbe O
                          • maj 2006
                          • 1431

                          #13
                          Det missar jag inte, jag kommer som ett skott

                          Kommentar

                          • Per P
                            • jun 2007
                            • 1286

                            #14
                            WOW!!! Bokat :thumbup::icon_pidu:
                            Våga vägra Powerbox!

                            Futaba T26SZ

                            Kommentar

                            • jocke1963
                              • dec 2007
                              • 2709

                              #15
                              Merde´ !...som fransmännen skulle sagt...
                              Jag är ju på Lelleveckan då, årets enda "heliga vecka" för mig....men detta låter för bra för att missa, så jag får boka om min mc-semester, komma hem på lördan o åtminstone komma o kolla/flyga? på söndan....

                              Kommentar

                              Arbetssätt...