Wesse slapp jättekodisen, han gick med paraply istället. 
var Hanke som vart den vandrande orangea-gummibjörnen
regnade hela dagen kan man nog säga. :(
dock var det lite flygningar när vi kom dit ~11.
och bang/pang/ban-ketten var kalas!
satt vid samma bord som Slammis, Wesse och Bill Hemple med fru! =D
och maten.. mmmm
ser fram emot nästa års träff, då tar jag med en båt

var Hanke som vart den vandrande orangea-gummibjörnen

regnade hela dagen kan man nog säga. :(
dock var det lite flygningar när vi kom dit ~11.
och bang/pang/ban-ketten var kalas!
satt vid samma bord som Slammis, Wesse och Bill Hemple med fru! =D
och maten.. mmmm
ser fram emot nästa års träff, då tar jag med en båt



Kommentar