Rcff shootout 2009!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • matbos
    • jul 2008
    • 1444

    #301
    Bön till högre makter :stupido2:
    Omvänd regn dans nästa det får Wesse testa. :sarcastic:

    Kommentar

    • js_
      • jul 2007
      • 666

      #302
      Vädret börjar ju se bra ut för lördagen iallfall http://www.foreca.se/Sweden/Vallentuna

      Kommentar

      • Sigun
        • aug 2007
        • 3942

        #303
        Ser ju okey ut alla dagar utom fredagen men det kan ju med ändra sig..

        Här är prognosen från SMHI
        /Martin
        Bifogade filer

        Kommentar

        • Michael
          • maj 2006
          • 1742

          #304
          Är det någon som vet när och hur för banketten?
          Finns det ännu möjlighet att anmäla en medföljare till densamma?

          Kommentar

          • warben
            • jan 2007
            • 304

            #305
            Hej Michael, det går bra att anmäla sig på plats. Medföljande helt ok! Välkomna!
            Tobbe

            Kommentar

            • DrHanke

              • maj 2006
              • 5250

              #306
              Dagen har inneburit lite jobb, både i lättare regn men även i bra väder, kvällen har erbjudit moln men näst vindsitilla så Wesse har underhållit våra gäster

              Nät längs hela flightline har satts upp och det kommer bli riktigt bra. Det som ska upp imorn är pilot rutorna innanför nätet. Taxi kö, uppställning av flyg mm kommer ske på publiksidan av nätet så bara piloter som flyger kommer att vara på flightline sidan. Detta för säkerheten.

              Skyltar vid motorvägen E20 kommer sättas upp så ni hittar fram imorn

              Nog om allt här lite bilder från vår mäster fotograf Wesse.

              Ah Tim (trollkarlen) skall träffa Radio Sthlm 103.3mhz för demo av modellflyg samt interljuv 09.30 och det är live så ställ in radion
              Bifogade filer
              Senast redigerad av DrHanke; 2009-06-10, 21:14.
              //DrHanke

              *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

              Kommentar

              • Pekkala
                • maj 2006
                • 1159

                #307
                Packat och klart!

                Vi börjar rulla ca 06:30 i morgon Torsdag
                MVH/Christer

                Bättre lite skit i hörnen än ett rent hellvete:stupido2:

                Kommentar

                • Tobbe O
                  • maj 2006
                  • 1431

                  #308
                  Ursprungligen postat av Pekkala
                  Packat och klart!

                  Vi börjar rulla ca 06:30 i morgon Torsdag
                  Samma här, men jag ska försöka ta mig i väg vid 05.00 så
                  jag borde passera Ö-vik vid 7 tiden ungefär.

                  Kommentar

                  • Sigun
                    • aug 2007
                    • 3942

                    #309
                    Kör du inte Lloyden Tobbe ? borde väl inte ta mer än en timme ner till Ö-vik från Lycksele

                    Kommentar

                    • Zkeeter
                      • mar 2008
                      • 283

                      #310
                      Ser trevligt ut det där!
                      Eftersom fint folk som brukligt kommer sent så åker inte vi förrän fredag 16:00 från Sundsvall. :yu:
                      Väl mött på fredagskvällen!:thumbup:

                      Kommentar

                      • jugg
                        • mar 2008
                        • 494

                        #311
                        Ursprungligen postat av drhanke
                        Ah Tim (trollkarlen) skall träffa Radio Sthlm 103.3mhz för demo av modellflyg samt interljuv 09.30 och det är live så ställ in radion

                        Jag har för mig att det var kl 08.30 men kan ha fel..

                        Kommentar

                        • Dawson
                          • nov 2007
                          • 60

                          #312
                          nu börjar det dra ihop sig på riktigt känner man..
                          Man stiger av båten(jobbet) idag och i övermorgon så beger man sig västerut mot svergie och vallentuna roligt värre =D

                          Kommentar

                          • DrHanke

                            • maj 2006
                            • 5250

                            #313
                            Ursprungligen postat av jugg
                            Jag har för mig att det var kl 08.30 men kan ha fel..
                            jag ska inte dit :girl_cray3: så jag hoppas du har rätt tid :stupido2::secruity:skämt å sido lycka till
                            //DrHanke

                            *** STOCKHOLMSDIVISIONEN ***

                            Kommentar

                            • DennanHMFK
                              • maj 2006
                              • 1135

                              #314
                              om det regnar på fredag efter jobbet, så kommer vi dit på lördagmorgon istället.
                              pruttväder. :(

                              Kommentar

                              • Johnny
                                • mar 2007
                                • 377

                                #315
                                Hei.

                                Da er alt pakket og klart i Arvika.
                                Kommer når Patrick er ferdig med skolavslutningen.
                                [ame="http://www.youtube.com/watch?v=F7tigzsU70M&feature=related"]YouTube - Donald Duck - Test Pilot Donald[/ame]

                                Mvh. Johnny.
                                Mvh. Johnny.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...