Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Dagen har inneburit lite jobb, både i lättare regn men även i bra väder, kvällen har erbjudit moln men näst vindsitilla så Wesse har underhållit våra gäster
Nät längs hela flightline har satts upp och det kommer bli riktigt bra. Det som ska upp imorn är pilot rutorna innanför nätet. Taxi kö, uppställning av flyg mm kommer ske på publiksidan av nätet så bara piloter som flyger kommer att vara på flightline sidan. Detta för säkerheten.
Skyltar vid motorvägen E20 kommer sättas upp så ni hittar fram imorn
Nog om allt här lite bilder från vår mäster fotograf Wesse.
Ah Tim (trollkarlen) skall träffa Radio Sthlm 103.3mhz för demo av modellflyg samt interljuv 09.30 och det är live så ställ in radion
Ser trevligt ut det där!
Eftersom fint folk som brukligt kommer sent så åker inte vi förrän fredag 16:00 från Sundsvall. :yu:
Väl mött på fredagskvällen!:thumbup:
nu börjar det dra ihop sig på riktigt känner man..
Man stiger av båten(jobbet) idag och i övermorgon så beger man sig västerut mot svergie och vallentuna roligt värre =D
Da er alt pakket og klart i Arvika.
Kommer når Patrick er ferdig med skolavslutningen.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=F7tigzsU70M&feature=related"]YouTube - Donald Duck - Test Pilot Donald[/ame]
Kommentar