Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Haha! Det är ditt fel att jag har köpt en 250. Varit och promenerat hunden i fiskebäck och såg någon sitta med fpv och flyga quad, insåg att jag var tvungen att ha och där började resan. Kul att du är medlem här också
Kommentar
-
Blir impad varje gång hur bra din Blackout går på 3S, skysst flygning.
Golfbanor vore helt klart perfekta lekplatser för FPV om det inte vore för golfarna som du skrev hehe.
Man blir lite avis på vissa flygare utomlands som har stora folktomma parker och golfbanor som ingen verkar spelar på.
Golfbanorna jag har i närheten spelar folk på från tidig morgon i regn och rusk. Svenska golfare är inte normala.. :sarcastic:
Kommentar
-
Skyll dig själv.
Fattar inte riktigt hur man kan inspirera någon när man sitter ner på en svart plastväska och beter sig som en vit Stevie Wonder med mystiska glasögon.:sarcastic:
Kul att Du hittade hit, vi får flyga tillsammans någon gång.Kommentar
-
Tack. Får hålla med, man ser så många underbara ställen att flyga på från utlandet hela tiden. Men jag tror att vi har säkert hur många grymt bra ställen oxå. Det gäller bara att hitta dom.Blir impad varje gång hur bra din Blackout går på 3S, skysst flygning.
Golfbanor vore helt klart perfekta lekplatser för FPV om det inte vore för golfarna som du skrev hehe.
Man blir lite avis på vissa flygare utomlands som har stora folktomma parker och golfbanor som ingen verkar spelar på.
Golfbanorna jag har i närheten spelar folk på från tidig morgon i regn och rusk. Svenska golfare är inte normala.. :sarcastic:Kommentar
-
Var nog första gången jag såg flygningen live. Bara ven till så kom en liten quad iväg i fullt ös. Sen vara de bara youtuba och googla o lära mig. Just det var första gången jag såg fpv. Det vore kul att göra. Jag behöver bara lära mig flyga lite innan dess
Senast redigerad av Arfide; 2015-04-04, 10:55.Kommentar
-
Själv började jag för ca 2 år sedan. Jag såg ett klipp med en quad flygandes över en sandstrand som såg precis ut som den där jag har min sommarstuga. Tänkte wow, det där måste jag bara testa. Googlade upp flygaren som visade sig vara Justin (juz70) och han flög verkligen inte i Falkenberg utan någonstans i Australien.
Å nu är man fast.Kommentar
-
Det blir mycket bättre kvalitet på ditt youtube klipp. Mina ser ut som video cd från 90 talet.
youtube har ändrat på något så det blir dåligt för mig. Jag vet inte vad.
Kommentar
-
Framerate i filmklippet du gjort? Framerate YouTube använder? Har det komprimerat filmerna mer? När de är nya kan de vara sämre kvalitet än efter en stund, så var det förut i alla fall.www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar
-
Jag vet tyvärr inte heller. Men din 4a borde ju producera bättre kvalitet än min 3a. Googla upp vilka inställningar du skall göra både i GoPron och datorn innan du publicerar nästa gång.Kommentar
-
youtube använder sitt egna format och det har jag ej. Gopro spelar in i prores 2.7k. Kanske om jag ökar bitrate massor, mina klipp laddar ju ändå upp på någon minut. Skadar inte om det tar 30 minuter istället för 30 sekunder. men sedan dom ändrade komprimering i höstas ser allt på Youtube riktigt illa ut. Precis som att gå tillbaka till 90 talet och real media över 56k modem.Kommentar
-
Flera kass lager. Fixxa dessa först 2 eller 3 motorer låter kasst.
Senast redigerad av eAk; 2015-04-05, 23:33.Kommentar
Kommentar