Tack det ska jag fixa, såg att Kronblom körde med aomway 200mW. Fungerar dom bra ?
Goa flygställen runt Göteborg sökes.
Kollaps
X
-
Denna hallen hade varit kul att hyra, kostar 500 kr timmen efter 17 på söndagar , tyvärr är det väldigt lite ledigt kvar =(
Kommentar
-
Det hade varit coolt! Är man några stycken så kan det nog vara värt det. Men man lär behöva 2 timmar. Funderar på Gokart centralen annars?Denna hallen hade varit kul att hyra, kostar 500 kr timmen efter 17 på söndagar , tyvärr är det väldigt lite ledigt kvar =(
http://www.prioritetsernekearena.se/...konstgrasplan/
Det blev nya varvet i helgen igen med Steflo112, och nytt banrekord! (enligt det nya reglerna med flygande start :P)
Kommentar
-
Grym fart Rosso
Hur mycket har du vinklat kameran nu och vad för rates/expo kör du ?
La in Betaflighten på båda mina quads nu också med PID1 och det är jue grym skillnad mot förr. Började med PID2 men
fick det inte helt bra men med PID1 bara funka det direkt. Kanske är 2:an mer känslig om man har lite vibrationer för motorerna hade endel gurglande ljud som försvann när jag bytta till 1:an.
Man skulle haft Betaflight för ett år sen så hade man sluppit massa huvudvärk från tuning
Kommentar
-
Jag var ute en sväng vid åby igår med. Hade för kort tid på mig för att ta mig till varvet. Hursomhelst så fick jag fluget bara några minuter. Helt plötsligt började den "twitcha" lite oregelbundet. Ungefär som en av motorerna var "off-sync". Landade och kollade. Alla ESC var iskalla, 3 av motorerna var även de iskalla. Den fjärde motorn, vilken är den som var ny var jättevarm. Kanske var tur att jag landade. Är det ESC eller motor som är dålig? Vad tror ni?Kommentar
Kommentar