Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Jag hänger gärna på till varvet. Ska vi ta i morgon lördag vid 12?
Då har jag hunnit ladda allt som behövs.
Det kör vi på! Det ska förhoppningsvis bli lite vindstilla imorrn.
Ursprungligen postat av kronblom
Har fått hem min 5x4x3 props som jag vill testa.
Gött! jag måste redan köpa fler, de är tyvärr inte särskilt tåliga. Gjorde min första "landning" i ett träd i veckan, efter kanske 10 minuters lokalisering, klättrande och skakande fick jag ner den. :P
Det kör vi på! Det ska förhoppningsvis bli lite vindstilla imorrn.
Gött! jag måste redan köpa fler, de är tyvärr inte särskilt tåliga. Gjorde min första "landning" i ett träd i veckan, efter kanske 10 minuters lokalisering, klättrande och skakande fick jag ner den. :P
Jag "råkade" komma för nära en trädgårdsstol när jag testade lite kort med de nya propellerna. Klippte av en bit av spetsen på en propeller. Märker ingen skillnad i hur den flyger. Bara att tuta och köra så länge den lyfter från backen.
Tyvärr hade min gopro session bestämt sig för att slå om till 30 fps efter senaste uppdateringen :/
Snyggt rosso. Min Blackout är återupplivad. Vi får fortsätta vårt racande i veckan efter jobbet. Kan Du? Fler är naturligtvis välkomna att vara med. Jag tycker vi hittade en riktigt juste bana och det var roligt att race. Det höjde pulsen lite och undrar om inte några horn började synas lite smått i pannan.
Kommentar