HJÄLP dji naza
Kollaps
X
-
Ja då ska den ju klara lite avstånd. kolla så inte antenner ligger mot kolfiber någonstans,. försök att montera så kolfibern
inte skymmer signalen, kolfiber använder vi mycket i våra farkoster men är enligt mig det absolut sämsta material man kan välja till något som man ska ha radio/videolänk till det stör ut det mesta.------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
-
Det kan vara så faktiskt! Jag har båda antennerna i antennrör limmade i chassit med smältlim. Det hade faktiskt lossnat lite så det kan vara det.Ja då ska den ju klara lite avstånd. kolla så inte antenner ligger mot kolfiber någonstans,. försök att montera så kolfibern
inte skymmer signalen, kolfiber använder vi mycket i våra farkoster men är enligt mig det absolut sämsta material man kan välja till något som man ska ha radio/videolänk till det stör ut det mesta.
Tack för rådet/tipset!
Jag får göra en liten annan lösning på detta
Imorgon är det en liten FPV-träff i Malmö och då vill man att det ska fungera perfekt
--
S
Sent from my iPad using Tapatalk HDKommentar
-
Hade jag inte bott i sverige hade jag kommit
lycka till------------------------Skickat från min Texas Instruments TI99-4A ----------------------
|FPV STUFF|
|FATSHARK Dominator HD & BASE SD|
|RiteWing Zephyr II | X * 2X0 Quads Naze32|
| DJI Inspire 1 |
|TERMIK OCH HANG |
|Polaris DLG | Twister3 DLG|Arctus DLG|Daidalos 2500|DSF Hangking|
|FPV4FUN @ Youtube |Kommentar
Kommentar