FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
-
Jag är i samma läge som Du. Höstmonterad quadd. Fick klar min Blackout mini-h V.3 i helgen och körde en liten vända igår kväll i mörkret. Vågade inte dra på något men jisses va den gick. Jag kör med 4S, FM 2206-2000 kv, 6045 Propp, KISS 18A ESC och Naze32. Provade även lite fpv i mörkret. Det var ingen bra idé. Testade bild när den stod på marken. Blackouten har vita lampor framåt och det såg riktigt lovande ut när dom lyste upp marken framför men det ändrade sig snabbt när man fick lite höjd. Det blev totalt svart nedåt, hade ingen aning vilken höjd eller riktning jag hade på quadden. Satt i mörkret med mina fatshark och försökte höra var quadden var. Lyckades iallafall få ner den i ett stycke. Kortet är taget efter jungfruflygningen.Kommentar
-
Ser nice ut. Låter lovande. Jag väntar även hem 6x4.5 proppar till min LKTR Boopidoo edition som kör babybeastmotorerna på 2150lv. Undrar Oman klarar sig på 12A afro. Hur många A drar din setupKommentar
-
Är det Tiger MN ? Hitta inget på FM
Väldigt sugen att skaffa då priset är bra på dom motorerna just nu. Bara $25.90 styck om man hittar nån som har i lager. Enda jag är oroliga för är att det varit lite problem med magnetlossning men verkar fixat på nyare batchar om man ska tro rcgroups. Verkar som det ändå är en del som kör denna kombo utan problem nu.
Ska bli intressant att se video från den där, måste va sjukt drag när den väger så lite
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Hehe, vore intressant om nån byggde en FPV quad med dom grejorna. Man skulle nog behöva vinkla kameran rätt mycket !
Ska kika runt lite på rcgroups och fråga om man vågar köpa dom där motorerna nu. Han kör dem jue på 6S så antingen är dom bra nu eller så har han lagt på mer lim på magneterna.Senast redigerad av administrator; 2014-10-31, 08:15.Kommentar
-
Får köra med tilt system på kameran...
Klämma på full gas inverterad är manligt det!...
Kommer inte ner snabbt nog annars...Senast redigerad av PatrikE; 2014-10-28, 22:08.Kommentar
-
-
kör flera 5.8 600 mW ImmersionRC sändare och tycker de funkar kanonbra. Har brus bakom byggnader men tror det är helt normalt med 5.8Kommentar

Kommentar