FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
-
-
Jag löder ihop power feed till fartreglagen på en bit kretskortslaminat där jag skrapat ett spår i kopparskiktet så att jag får en plus och en minussida. Där löder jag även in kablarna till batterikontakten samt kabel med JST kontakt upp till spänningregulator och filter.
MVH / AndersKommentar
-
Skall nog fräsa till en bit PCB så att jag kan skruva fast den riktigtsamt få bra lödytq. Blir som en brygga. Helst skulle man ju ha haft dubbelsidig PCB men tror inte jag har det. Då hade man kunna köra plus på ena sidan och minus på andraKommentar
-
Hej
Nån som vet var man kan köpa gummidämparna någon annanstans.. (Säljaren verkar ha gått på semester)Hälsningar
/HansKommentar
-
Jag köpte "Bobbins" på Drone Matters när jag ändå beställde en Naze32. Dom är kortare men om avståndet blir för kort sätter jag distans eller mutter också. Tycker det ser ut som att flera har flight controllern hängande ner mellan de två plattor där gummidämparna sitter.Hej
Nån som vet var man kan köpa gummidämparna någon annanstans.. (Säljaren verkar ha gått på semester)Kommentar
-
blir inga ringar på midsommarstången med den
haha

Kommentar