Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
LOL beställde 5x3-proppar. Trodde att jag beställde 4st 4-pack för att ha lite extra. Nu visar det sig att det var 4st pack med vardera 4st påsar och i varje påse ligger det 4st proppar. Så nu har jag 4x4x4=64proppar. Hälften CW och hälften CCW.
LOL beställde 5x3-proppar. Trodde att jag beställde 4st 4-pack för att ha lite extra. Nu visar det sig att det var 4st pack med vardera 4st påsar och i varje påse ligger det 4st proppar. Så nu har jag 4x4x4=64proppar. Hälften CW och hälften CCW.
Det är tydligen ett väldigt vanligt fenomen. Jag märkte det när jag lagt i det i korgen men tänkte att det ändå går åt med den flygstil man har :p
Ni med erfarenhet av Naze och Naze32. Hur mycket "insatt" behöver man vara för att konfigurera den? Dvs hur mycket behöver man läsa på? För KK och DJIs grejer behövs ju i stort sett ingenting.
Efter att ha kapat i stort sett fyra identiska armar, så inser jag att den första blev för kort.
Var hittar jag någon som är förbaskat snabb att skicka nya alu fyrkantsrör?
Hornbach har 10x10 om det finns nära dig.
Fick just avi att hämta mina 3k kolfiber tuber! Blir att plocka ner hela quaden igen. Jag som just fick den testad :(
en mikro usb behövs för att ansluta kortet till datoren.
timtimtim, inte rcx iaf, lite för lite pulver i dom.
t-motorerna är ju bra men grisadyra, cobra, sunnysky och emax verkar ha vettiga alternativ. kolla någon av mina poster nån eller ett par sidor tillbaka ang motorval
Kommentar