Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Men satan vilket pill. Jag lyckades skrapa lite för mycket så jag fick fram koppar utanför spåren så jag fick köra lite klar lack på hela området sen var det bara att sitta med en lupp och skalpell, men det n funkar
Värt att nämna är att cobras 1960 klarar 5x4 och 6x3 / 4s utan minsta risk för överhettning.
Samt at hq's görna/orange nylon/glasfiberpropar fungerar utmärkt. Och är *Mycket* mer tåliga än de svarta.
The best quality First Person View equipment. Free or discounted shipping on all orders.Drone Racing, RC Airplanes, FPV Cameras, FPV Goggles, Video Transmitters, RC Quads, Drone Antennas, Lipo Batteries, and Ground Station Equipment.All available for amateurs, schools, hobbyists, government, and wholesale buyers.
The best quality First Person View equipment. Free or discounted shipping on all orders.Drone Racing, RC Airplanes, FPV Cameras, FPV Goggles, Video Transmitters, RC Quads, Drone Antennas, Lipo Batteries, and Ground Station Equipment.All available for amateurs, schools, hobbyists, government, and wholesale buyers.
Ursprungligen postat av Xermalk
Värt att nämna är att cobras 1960 klarar 5x4 och 6x3 / 4s utan minsta risk för överhettning.
Samt at hq's görna/orange nylon/glasfiberpropar fungerar utmärkt. Och är *Mycket* mer tåliga än de svarta.
Gillar då kamera och videosändare är mer integrerade så att man inte skadar saker vid krasch. En krasch med den och du har ryckt loss fpv kameran samt skadat din dyra videosändare. Kolla in Bee245 från birdseye.nu i Danmark eller QAV250 från lumenier (getfpv.com) riktigt robusta konstruktioner så tåls att hjula med
Hjulade med min Bee245 ca 20 meter varav de sista 3 varven var på asfalt och det var bara proppar som skadades. Kolfiber är inte alltid jämnförbart och bee245:an är byggd av Kolfiberplattor med samma kolfiberväv som Königsegg har i sina kolfiberfälgar. Bra skit från Rudi i Danmark.
Kommentar