Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Går alldeles utmärkt att titta i förväg med ett flyg också, men det kräver en headtracker eller special mixar i radion.
Ännu en sak som lät går sönder dock :sarcastic:
Jag har pan/tilt-montering av kamera på i stort sett alla mina flygplan. Däremot så har jag aldrig haft problemet att inte veta var jag tar vägen med flygplan, detta pga att man alltid har hastighet framåt. Man har nog lite för liten synvinkel (FOV) om detta är ett problem.
Börjar gå undan rakt fram. =) Snart kan ni (inklusive mig) övergå till flyg?! ;-)
Vad har en quad för fördelar jämfört med ett flyg om det flygs som det görs med 250-quads idag?
Mindre storlek är ett plus.
Vissa flyger så lågt så man kan nästan lika gärna använd RC-bil. ;-) Så tänkte jag själv idag när jag flög så lågt över en åker så dammet yrde framför Discon.
Någon som vet vad för storlek på insex nyckel jag behöver för att lossa axeln på mina 2208 cobra motorer? Efter 4ackar har ena axeln glidit ur lite så jag vill lossa den kleta på röd locktite och skruva fast den för evigt förhoppningsvis.
Jag vet inte, men om det är samma som till mina 1806 så är det 1/20", alltså 1,27 mm.
Köpte ett sett 0.7 upp till 3mm. Där finnd 1.3 med. Borde passa
1.3mm den passade.utmärkt men lyckades inte rubna axeln. Så den är.fel tilöverlad i fabrik. Undrar vad för service dom har på multirotors.nl Det lär jag väl snart märka.
Är det bara jag som har problem med LuxFloat i cleanflight 1.8.1
Jag lyckas ställa in varken min 370 eller min lillebrors 250. Har tunt in i fördärvet. Den flyger som en dröm men den har massa Micro vibrationer som gör att man inte ens klarar av att se på gopro klippen.
Nu kommer jag göra en lite dum, sak men det är lite kris så jag kommer skriva samma sak på flera ställen.
Jag har beställt några nya sn20a till min tävlings quad för en vecka sedan men dom har inte blivit skickade än så jag måste ha tag på minst 2st och det är helst NU. Så jag undrar ifall någon har några liggandes hemma. Så jag hinner få ihop quaden och provflugit den innan den 30e. Annars får jag försöka beställa från något annat ställe med expressfrakt och hoppas det dyker upp innan helgen.
Tack på förhand.
Kommentar