Den där beeteln ser fin ut - men får man inte propparna med på bild? Är lite intresserad av en mini hexa själv - hur är dom att flyga mot 250 klass quads?
FPV250 och LKTR250 busmaskiner - Byggtråd
Kollaps
X
-
Hangaren lite uppdaterad..
Varför en LKTR när man kan ha två!?
Den gula (bopps före detta svarta) har nu LRS och 800mW 1.3G video, tänkte försöka ta mig djupt in i skogarna med denna
Måste ha tag på vassare motorer bara, funkar ju inte alls att gasa runt med RCX 1804 märkte jag, haha.
Testar även cleanflight på den nya, verkar lovande!
Ska skaffa en buzzer så jag kan göra autotune och se vad maskinen hittar på för skoj PIDs, iaf att utgå ifrån.
Färgen är tänkt att göra det lättare att hitta den i hö och mossa.

Kommentar
-
Oj, billigt.
Slog till direkt
Bara vänta nu då...
Kommentar
-
Trevliga byggen, gillar färgshemat med gul/röd.
Ser fram emot fler skogsvideos
Hangaren lite uppdaterad..
Varför en LKTR när man kan ha två!?
Den gula (bopps före detta svarta) har nu LRS och 800mW 1.3G video, tänkte försöka ta mig djupt in i skogarna med denna
Måste ha tag på vassare motorer bara, funkar ju inte alls att gasa runt med RCX 1804 märkte jag, haha.
Testar även cleanflight på den nya, verkar lovande!
Ska skaffa en buzzer så jag kan göra autotune och se vad maskinen hittar på för skoj PIDs, iaf att utgå ifrån.
Färgen är tänkt att göra det lättare att hitta den i hö och mossa.Kommentar
-
Om det är folk som väntat på Nanotech's 4s 1800mAh 65-130C så är dom nu i lager på HK's internationella... Passa på att knipa ett par innan dom tar slut igen
beställde själv några nyss!
http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...Lipo_Pack.htmlKommentar
-
funkar dom nanotech accarna ? min erfarenhet av nanotec ( 6cell) är att det är dom sämsta och mest svällbenägna accar som finnsKommentar
-
Av vad jag sett på tester är dom helt ok för priset. Kan säker skifta i kvalite dock. Jag tycker mina 4S har funkat bra för priset. Alla populära modeller är nästan alltid slut nuförtiden dock, speciellt i EU lagret :(
Jag slog istället till på Dinogy som är bland dom bästa vad jag sett på tester.
Dronematters säljer dom sjukt billigt.. Typ 50% lägre än man ska så Dinogy klagar på dem att höja tydligen.
Dock inga av 65C varianterna i lager just nu, sen är det Fedex så hur "billigt" det blir i slutändan får man räkna på.
Jag skaffade 1500mah 4S 65C till min 220mm ram.
Dom ger bra med tryck av det jag hunnit testa.
Så håll utkik om dom fyller på lagren igen och ni inte har emot Fedex.
Kommentar
-
Turnigy Nanotech verkar alltid vara lika rolig att höra kommentarer om. :-D
"Dom bästa jag haft" och "sämsta skräpet som finns". Var har dessa två grupper personer köpt dessa ackar ifrån egentligen?www.rcaland.ax --- Im an Aalandish Djaekenfaelt'er! =)Kommentar

Kommentar