Tänkte mer på detta "ESC electronic timing is the ability for the firing sequence of the motor controller to be altered, or advanced, to increase motor RPM" om det skulle kunna ha något att göra med att det låter som KISS reglagen har högre RPM i videos. Som sagt kanske bara inbillning men det låter alltid som det är ett jekla drag i propparna med dessa reglage jämfört med vanliga hehe.
Anyway, kul att ni är ett par som kör KISS snart. Hoppas på att dom håller bra så man vågar köpa. Ska bli intressant att se hur dom presterar. Visst var det v1.1 nu med större lödytor och bättre kvalle ? Det var en av grejorna som gjorde att jag inte köpte då lödningen verkade svår för en klant som mig
Eller så väntar man på 30A versionen kanske.
Motorbromsningen verka bara så skönt och slippa floaty känslan när propparna inte saktar ner tillräckligt snabbt.
Anyway, kul att ni är ett par som kör KISS snart. Hoppas på att dom håller bra så man vågar köpa. Ska bli intressant att se hur dom presterar. Visst var det v1.1 nu med större lödytor och bättre kvalle ? Det var en av grejorna som gjorde att jag inte köpte då lödningen verkade svår för en klant som mig

Eller så väntar man på 30A versionen kanske.
Motorbromsningen verka bara så skönt och slippa floaty känslan när propparna inte saktar ner tillräckligt snabbt.

Kommentar