Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Nice! Du kanske kan få ner profilen något med kortare distanser? Man borde få plats med en mini Ccd ändå. Säg till om du behöver hjälp med logga till den
Nice! Du kanske kan få ner profilen något med kortare distanser? Man borde få plats med en mini Ccd ändå. Säg till om du behöver hjälp med logga till den
Jag ligger extremt tight med elektroniken som det är nu. PDB naze kablar och video sändare allt en klump i mitten för CG.
Logga tja vill du göra en gratis som jag kan ha på min .com domän jag reggat för ramen så jatack.
"Velocity Frames"
Kolfiber är dyrt hade velat ta ett lägre pris men den tid det tar för mig att framställa ett kitt och kostnaden på kolfibret. tvingas jag ligga på ca 1000kr ink frakt i sverige, kanske kan få ner det lite till folk från forumet.
Klarar inte framställa mer än ca 3st ramar om dagen i den hastighet fräsen går nu för att kvaliten ska bli bra.
Men det är ju iallafall lägre än de konkurrerande prestanda prylar som finns där ute.
Ursprungligen postat av Jorgen
Det där ser mycker bra ut, vad kommer den att kosta?
Ja det lär bli spännande landningar med kameran i den vinkeln
Lite knepigare blir det hehe.
Svårt i början men man vänjer sig med vinkel efter ett tag, dock kör inte jag sådär extremt som Eak !
Istället för marken får man förlita sig på hur quaden rör sig i förhållande till andra saker man ser i bilden för att veta när man stannat/hovrar.
Heh smältlim och skumgummi från motor förpackningar
Dock gick inte speciellt mycket mer vinkel. Men tänkte jag sätter väl ändå på vinklade motor fästen senare.
jupp precis så men dock så är det ibland svårt att hitta något ställe man ser annat än himlen så då flyger jag bara nära backan tiltar bak och sedan stänger jag av motorerna.
Ursprungligen postat av Copterdude
Lite knepigare blir det hehe.
Svårt i början men man vänjer sig med vinkel efter ett tag, dock kör inte jag sådär extremt som Eak !
Istället för marken får man förlita sig på hur quaden rör sig i förhållande till andra saker man ser i bilden för att veta när man stannat/hovrar.
Logga tja vill du göra en gratis som jag kan ha på min .com domän jag reggat för ramen så jatack.
"Velocity Frames"
Nått sånt kanske? Jag kan givetvis ändra till önskad färg. Du kan använda den gratis på hemsidan om du vill. Tjänar du miljoner på ramen och vill trycka på banners, kaffemuggar etc så får vi diskutera pris
Kan du ändra till lite olika typsnitt och färger på dom så kanske jag gillar någon mer än de andra?
Jag gillar att texten ser snabb ut.
Vet du någon bra WordPress mall? Vill att det ska likna blackout sidan. Med bild på ramen och meny ovanför. Så ska man kunna aktivera webshop.
Ursprungligen postat av Mr. Rosso
[ATTACH=CONFIG]54065[/ATTACH]
Nått sånt kanske? Jag kan givetvis ändra till önskad färg. Du kan använda den gratis på hemsidan om du vill. Tjänar du miljoner på ramen och vill trycka på banners, kaffemuggar etc så får vi diskutera pris
Kommentar