ja vad säger man...
Har lovat mig själv att inte lägga mig i för mycket men nu börjar även jag tröttna på allt detta gnäll på RCFF!
Vad i Kenneths inlägg är det du inte orkar kommentera?
Han har helt rätt i sak det han skriver, nämligen att det faller på sin orimlighet att markägaren säger upp ärendet pga bullerklagomål för att sedan direkt skriva ett nytt avtal med den fd. ordföranden...
Med tanke på smff:s bravader de senaste 20 åren så är jag inte ett dugg förvånad över allt som hart först upp till ytan. Missnöjet inom SMFF och oss medlemmar diskuterades inom klubbarna redan på åttiotalet. Då var det exact samma klagomål som idag, nämligen "vad får jag för mina pengar?" och "vad gör SMFF för mig?".
Alla klagomål dämpades snabbt och effektivt, precis så som sker idag.
Vad är egentligen problemet?
Låt RCFF vara ifred och lägg er energi på ert eget
"fantastiska" förbund SMFF!
SMFF håller på att dö och det kan bara hindras genom en radikal förbundsförändring, bla genom borttagandet av paragraf 37!
Patetiskt att smått fanatiska SMFF-anhängare håller till här och skriver på detta forum som de dessutom hela tiden gör allt för att sänka.
Skriv era inlägg på ert eget forum istället så kanske det finns någon aktivitet där iallfall.
My humble opinion.
\Ö.
Ursprungligen postat av Ultra Palm
Vad i Kenneths inlägg är det du inte orkar kommentera?
Han har helt rätt i sak det han skriver, nämligen att det faller på sin orimlighet att markägaren säger upp ärendet pga bullerklagomål för att sedan direkt skriva ett nytt avtal med den fd. ordföranden...
Med tanke på smff:s bravader de senaste 20 åren så är jag inte ett dugg förvånad över allt som hart först upp till ytan. Missnöjet inom SMFF och oss medlemmar diskuterades inom klubbarna redan på åttiotalet. Då var det exact samma klagomål som idag, nämligen "vad får jag för mina pengar?" och "vad gör SMFF för mig?".
Alla klagomål dämpades snabbt och effektivt, precis så som sker idag.
Vad är egentligen problemet?
Låt RCFF vara ifred och lägg er energi på ert eget
"fantastiska" förbund SMFF!
SMFF håller på att dö och det kan bara hindras genom en radikal förbundsförändring, bla genom borttagandet av paragraf 37!
Patetiskt att smått fanatiska SMFF-anhängare håller till här och skriver på detta forum som de dessutom hela tiden gör allt för att sänka.
Skriv era inlägg på ert eget forum istället så kanske det finns någon aktivitet där iallfall.
My humble opinion.
\Ö.
) Att gå upp till kamp som vissa tyckte och inte bry sig om något man kommit överrens om utan att köra på i enligthet med naturvårdsverkets regler är nog fel metodik i ett infekteratläge. Ett sånt beslut skall tas INNAN man anlägger fältet.
Kommentar