Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
Det är en berättigad fråga, den är farligt nära gränsen redan nu. Om inte en allmän skärpning sker kommer den att låsas.
Vidare kommer jag inte acceptera inlägg från fantasifigurer av typen Vera Anka, Ankeborg. Ni vet själva vilka det gäller.
Ni har resten av året på er att ändra era profiler så att vi kan ta er på allvar, antingen det eller så kommer jag att radera era profiler.
Ni kan naturligtvis skapa nya, men dessa kommer också att raderas.
Hej.
Jag heter Vera Anka och är från Vrena.
Jag tycker att nivån på diskussionen har passerat fotknölarna, kallingarna
tog Ni av Er långt tidigare.
Därför så la jag ribban på diskussionerna Ni för på denna låga nivå. Ni har ju själva skapat den!
Nej "skärpning" Ni har väl passerat stadium småskolan!
Okej jag heter Staffan Johansson och är inte part i målet, utan bror till
Thomas Johansson.
Önskar Er alla en trvlig Nyårsafton, och se till att avsluta detta "tjafs," innan vi går in i 2008!
tror nog tråden bör låsas över natten för när spriten talar framåt småtimmarna blir det bara hårda meninglösa ord....talar om detta för jag har ju ganska stor efarenhet om sånt...kul o va bra på nått :lol:
mvh Magnus wesse Westrin nykter alkoholist som vågar vara mig själv o ingen annan o det är jag förbanne mig stolt över....
jag älskar detta forum o öskar få fortsätta med det...
gott nytt år på er både rcff och smff o kramar får ni oxå dom som vill :lol:
Låsa sidan är väl sin sak men att avsluta ämnet en annan. Förra tråden som blev låst handlade precis som denna om lunds MFK. Jag tycker att om en sida blir låst så är väl också ämnet, eller oämnet i detta fall, avslutat. Vid senaste låsningen så valde Ove att helt enkelt föra diskutionen vidare i en ny tråd vilket inte, enligt mitt tycke, var helt smidigt eller bra gjort.
Att sedan tråden heter "RCFF och SMFF" verkar ju helt åt skogen för det ända som ältas är Lundaklubben. Där står ord mot ord och vi kommer nog inte längre där, ska ni trätas så kan ni väl lika bra träffas nån annanstans och göra upp så slipper vi andra detta tramset.
Alla kan väl försöka dra ett streck över detta skitämnet och gå vidare i livet så blir det kanske en bättre start på -08. Höj nivån på trådarna och dela med av er kunskap istället för att visa vem som är störst och vackrast i sandlådan.
Wesse: Gott nytt och en bra fortsättning på det 9:e........så fortsätter jag på mitt 6:e...lev och låt leva...det viktigaste först.....en sak i taget....osvosvosv.....
PS:Ring en dag så kan vi kanske dela lite tankar om det här med "nyktert" flygande.DS
Wesse: Gott nytt och en bra fortsättning på det 9:e........så fortsätter jag på mitt 6:e...lev och låt leva...det viktigaste först.....en sak i taget....osvosvosv.....
PS:Ring en dag så kan vi kanske dela lite tankar om det här med "nyktert" flygande.DS
hurra det va den bästa nyårspresent jag kunde få... en likasinnad modellflygare tack för den det värmde mig ända in i själen....
Alla kan väl försöka dra ett streck över detta skitämnet och gå vidare i livet så blir det kanske en bättre start på -08. Höj nivån på trådarna och dela med av er kunskap istället för att visa vem som är störst och vackrast i sandlådan.
Gott nytt och trevlig fortsättning.
:werd:
Ni kanske skulle ta tillfället i akt och avge nyårslöften, som tex att lägga ner det här nu.
Bara en tanke.
Kommentar