Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen av vår webbplats.
Vissa cookies är nödvändiga för att rcflyg.se ska fungera och de har redan sparats på din dator, dessa innehåller:
-Senaste aktiviteten
-Senaste besöket
-Sessionsdata för PHP som webservern behöver
Genom att fortsätta använda rcflyg.se och inte aktivt stänga av funktionen i din webläsare godkänner du att webplatsen sparar dessa sessions data i en cookie. Dessa raderas när du stänger webläsaren.
I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
Filma med din digitalkamera tobbe !.. blev ju bra film med den sist du filmade.. fast du får kanske överlåta filmandet till Nik om du inte vill ha honom till att flyga ditt plan medan du filmar :shock: :shock:
Utmärkt!
Söndagen är en bättre dag, på Lördagen ska det aircombats, flygas, grillas och ölas i nämnd ordning...
Söndagen börja kl 12.00 med jubileumstal sedan är det uppvisning för allmänheten av olika modellplan och helikoptrar till kl 16.00, därefter fri flygning.
Utmärkt!
Söndagen är en bättre dag, på Lördagen ska det aircombats, flygas, grillas och ölas i nämnd ordning...
Söndagen börja kl 12.00 med jubileumstal sedan är det uppvisning för allmänheten av olika modellplan och helikoptrar till kl 16.00, därefter fri flygning.
Stefan
Stefan, är det verkligen ett fyra timmar lång uppvisning för allmänheten?
Jag jobbar på att få med mig Nik dit, vi får se hur det går.
Tack Tobbe, Nic och alla ni andra som fyllde vårat luftrum med Yakar, helikoptrar och annat...
Info till alla som inte var där, Yaken gick fantastiskt i luften
Tack Tobbe, Nic och alla ni andra som fyllde vårat luftrum med Yakar, helikoptrar och annat...
Info till alla som inte var där, Yaken gick fantastiskt i luften
Tack själva, det var mycket trevligt att vara gäst hos er
och jag är mycket avund på er att ni har ett så fantastiskt fint flygfält.
Min nya Yak kom idag... Men jösses vad liten den är, spännvidd och längd är samma, men den är mycket smäckrare. Nu ska man försöka hinna få ihop den innan Helgen så man kan premiära den! Jag undrar om inte jag kommer att överservovisera den, nytt ord
Kommentar