I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
Kollaps
X
-
-
OJOJOJ vilken tur att man inte åkte dit,140 mil och ingen QQYak inget för en "Snålläning"
som Tobbe kallar oss här nere för!!!!!HE HE HI HI!!!
Hoppas min AA Extra 260 Patty Waggstaff kommer snart så jag kan titta och klämma på HENNE,men den går nog inte att jämföra med Tobbes QQ YAK!! HAHAHAKommentar
-
Hej 800cc till en 50cc tycker jag är stort, jag kör med en 550cc tank till min DL50 o jag flyger 30minuter utan problem med den tanken längre än så orkar jag inte va uppe.
Uffe.Kommentar
-
Till en metanol är den väl helt OK men till bensin är den alldeles för stor. Kör med 250ml tank i min Comp-ARF med DL50 och den räcker länge nog.Kommentar
-
jo jo den där Tobbe ska flyg Yaken i helgen men en funderar ju på hur det ska gå se bara hans sista flygning med Rushen....
Kommentar
-
Efter 48 flygningar med Yaken så bytte jag ikväll från Mejzlik 22x8 till Mejzlik 23x8 och det ångrar jag inte, för det blev mycket bättre vertikalprestanda med 23 tummarn
Helt otroligt att det kan skilja så mycket på en tum mellan snurrorna, är det någon annan som har samma erfarenhet?Kommentar
-
Även om som de säger att storleken inte har så stor betydelse...Efter 48 flygningar med Yaken så bytte jag ikväll från Mejzlik 22x8 till Mejzlik 23x8 och det ångrar jag inte, för det blev mycket bättre vertikalprestanda med 23 tummarn
Helt otroligt att det kan skilja så mycket på en tum mellan snurrorna, är det någon annan som har samma erfarenhet?
Längst fram gör nog varje tum väldig skillnad

Mvh KentSenast redigerad av genland; 2008-07-28, 23:31.Kommentar
Kommentar