Bara att gratulera till din QQ:are hoppas att den flyger lika bra som min :thumbup:
I dag kom en stoor kartong med Yak!*Äntligen premiärad*
Kollaps
X
-
Kommentar
-
Hej allihop.
Som Tobbe så "tydligt" skrivit, så köpte jag en QQ denna gång, tidigare hade jag en Hyperion som endast levde ett par tankar uppe i luften. Just nu så är man klibbig om fingrarna efter lite limmande. Hoppas kunna premiär den till helgen, men jag har inte stämmt av med frun ännu, så det kan bli lite senare...
Klart ni måste skaffa Yakar, fast måste dom vara 100"? Vad ska jag o Tobbe köpa då?Kommentar
-
Nu när QQ skickar en 102" och en 120" till mig så är det inget problem, det blir ju en var till dig och mig och båda är större "Snålandsyakarna"Hej allihop.
Som Tobbe så "tydligt" skrivit, så köpte jag en QQ denna gång, tidigare hade jag en Hyperion som endast levde ett par tankar uppe i luften. Just nu så är man klibbig om fingrarna efter lite limmande. Hoppas kunna premiär den till helgen, men jag har inte stämmt av med frun ännu, så det kan bli lite senare...
Klart ni måste skaffa Yakar, fast måste dom vara 100"? Vad ska jag o Tobbe köpa då?
Kommentar
.. tänkte på srlund:s yak
:rofl:
Kommentar